livetenligtpeppis

Alla inlägg under juni 2015

Av livetenligtpeppis - 17 juni 2015 19:30

Hej!

Vet att det var länge sen jag skrev ett riktigt inlägg verkligen, så idag kommer ett.

 

Nu är det sommar på riktigt verkligen!! Över 20 grader och stekande sol. Har saknat det. 

Sista ridlektionen för terminen var igår, vilket är skitjobbigt. Men man får vända det till något positivt; hästarna får sommarlov och får njuta ute på betet! <3

Kommer sakna alla fyrbenta kompisar!!!


Imorgon åker jag och min familj till landet. Firar midsommar hos mormor as usual tror jag. Den största delen av sommaren kommer nog vara på landet, men inte överdrivet stor del. Ska nämligen med Jossan både söder och norr i landet. 15-16 juli är det New Forest SM i Vetlanda, Småland, och Jossan och Curre ska tävla (vilket är fett) (!!!!!) och jag ska med som hästskötare! Efter det tror jag är bestämt att jag ska med de upp till Härnösand igen. Hade verkligen sviiiinkul förra året så hoppas jag får!

 

Annars blir nog den mesta tiden ute på landet. Ska på kurs i stallet 8-9 augusti och dagen efter sätts ridskoleverksamheten igång igen! 19 augusti börjar skolan, byter lokaler helt vilket både kommer vara skönt och lite mysko. Hoppas iallafall att de blir bättre än våra förra! 

 

Har lallat runt med två av mina bästa vänner på IP idag, hade askul. även om solen gick i moln och det blev lite kyligt då det blåste också.... Men fan förutom det var det asnice!!


Ser fram emot sommarlovet detta år verkligen! Hoppas det blir som förväntat!! 


Av livetenligtpeppis - 17 juni 2015 19:08

Jag har aldrig riktigt varit ett fan av poesi, men det finns något väldigt unikt i det.

Poesi disskuterar inte det vi lär oss i skolan, de saker som upprätthåller livet, det vi behöver för att andas. 

Poesi disskuterar vår passion, vår lycka och allt vi vill vara; de saker som gör att vi vill andas. 

 

Och det gillar jag-


Av livetenligtpeppis - 9 juni 2015 19:14

detta va egterlängtat och väldigt behövt! (!!!!)

Presentation


Hej hej! Kul att du tog din tid och titta in på min blogg! Mina allra största intressen är hästar och musik, så det är mest det mina inlägg handlar om. Men självklart skriver jag om livet i allmänhet! Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser DU min blogg?
 ...den är intressant
 ...du skriver bra inlägg
 ...du lägger upp många bilder
 ...du skriver om hästar
 ...jag känner dig och vill vara snäll
 ...du uppdaterar ofta
 ...jag läser inte din blogg

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards