livetenligtpeppis

Alla inlägg under juli 2015

Av livetenligtpeppis - 30 juli 2015 13:42

Hej!

Jag har varit rätt så korkad. Vi åkte hem till stan idag och jag tog med mig både kameran och datorn så att jag kunde ladda över bilderna, vilket var smart. Men sen nu när jag kom hem så inser jag att jag inte tagit med mig någon sladd så jag kan inte föra över några bilder. Så det blir bara den som Jossan skickade till mig på sms och de jag tog med min telefon uppe i Härnösand.

Fotocred till Jossan för näst sista bilden, samt till hennes telefon som jag lånade att ta sista bilden med haha!


Fina Afrodite och Curredutt.




Hej svejs!

Av livetenligtpeppis - 28 juli 2015 18:52

Hej!

Nu är både Vetlanda- och Härnösandresan klara! 

Är tillbaka på landet och känner mig blekare än någonsin pga ingen soooool. 

 

NF-SM i vetlanda var en otroligt rolig upplevelse kan jag säga! Så himla trevliga människor och hästar, otroligt bra ordnat också! Jossan och Curre var så fina så att jag bara ville gråta haha! Så duktiga de där två, och tillsammans blir det inget annat än bra. LA:1an, som Jossan red som förklass, gick så bra så att de kammade ihop 68,533% och landade på en tredjeplats!! Så jädra bra de där två! Själva SM klassen gick inte lika bra men det kan det inte alltid göra, så det är bara att ladda om och ta nya tag. Ända vägen uppåt är ned, och jag beundrar dem oavsett det går dåligt eller ej!

 

När vi kom hem till sthlm igen var det nästan bara att packa ner alla sakerna igen för två dagar senare bar det av till Härnösand! Där uppe har jag och Jossan haft massa skoj, även om det regnat typ varje dag.. 

Fick låna en ponny av snällaste Ingela, som Curre är uppstallad hos, för uteritter och mys och sällskap. En av de allra gosigaste och snällaste ponnierna jag har träffat verligen. Hon hette Afrodite och var maxad D-ponny, 23 år gammal har jag för mig. Önskar jag hade kunnat vara där längre, har haft så jäkla kul!!!!, fast samtidigt är det skönt att komma hem, har saknat alla här hemma väldigt mycket.

 

Det blev ett kortare inlägg denna gång, och jag ursäktar mig för att jag inte bloggat på otroligt länge, men så blir det när man gör mycket och dessutom inte har något internet. 

Hade tänkt slänga upp lite bilder från sommaren på torsdag eller fredag, får se vad som passar. Kanske blir redan imorgon. Vi får se.

Hej svejs på er!


Presentation


Hej hej! Kul att du tog din tid och titta in på min blogg! Mina allra största intressen är hästar och musik, så det är mest det mina inlägg handlar om. Men självklart skriver jag om livet i allmänhet! Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser DU min blogg?
 ...den är intressant
 ...du skriver bra inlägg
 ...du lägger upp många bilder
 ...du skriver om hästar
 ...jag känner dig och vill vara snäll
 ...du uppdaterar ofta
 ...jag läser inte din blogg

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards