livetenligtpeppis

Alla inlägg under oktober 2015

Av livetenligtpeppis - 17 oktober 2015 10:33


Att bo typ såhär hade inte varit helt fel

Av livetenligtpeppis - 11 oktober 2015 19:41

   

Av livetenligtpeppis - 11 oktober 2015 19:27

Tjenixen! 

Det är hur jäkla kallt som helst ute?!? Minusgrader förra veckan... För mig som inte gillar kyla så är detta rena rama mardrömmen (om jag är ute) men är jag inomhus är det bara lite mysigt! 

Om kylan håller sig utomhus dvs. 


Idag har jag spenderat 6 h i stallet. Först var det ponnyup som jag hejaklackade till, och sen har jag jobbat. FARSTA VANN denna match också!! Wiho vad vi är grymma!! Dock rider inte jag cupen iår då jag har mycket att göra under helgerna, men jag ser mig fortfarande som en i laget haha! 

Hursomhelst var det duktiga ponnyer och ryttare som kämpade på idag! 


Har börjat rida på måndgar nuförtiden, så jag rider tre gånger i veckan, varje vecka! Måndag, tisdag och torsdag. Det är SVINKUL verkligen!!! Och jag lär mig sjuikt mycket mer varje vecka, så det är bara positivt! 

Dock har jag färre läxdagar nu då, men man får spendera alla andra vakna timmar till plugget ändå så det är ingen fara. 

 

Snart är det äntligen höstlov. Ett välförtjänt ett dessutom. Ska bli såååååååå skönt!! Förmodligen hamnar jag som vanligt i stallet de flesta dagarna haha! Det är verkligen mitt andra hem. 

Kram på er!

Presentation


Hej hej! Kul att du tog din tid och titta in på min blogg! Mina allra största intressen är hästar och musik, så det är mest det mina inlägg handlar om. Men självklart skriver jag om livet i allmänhet! Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser DU min blogg?
 ...den är intressant
 ...du skriver bra inlägg
 ...du lägger upp många bilder
 ...du skriver om hästar
 ...jag känner dig och vill vara snäll
 ...du uppdaterar ofta
 ...jag läser inte din blogg

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards