livetenligtpeppis

Alla inlägg under juli 2013

Av livetenligtpeppis - 23 juli 2013 17:50

Hejsan hoppsan!

Är tillbaka i Stockholm igen. Ska se PSG-Hammarby ikväll så vi åkte in idag på eftermiddagen och imorgon åker vi tillbaka till landet någon gång innan lunch. 

Såklart hejar man på Hammarby, men ett så grymt lag som PSG blir nog lite svårt att slå. Men vi får ju se! ;)

 

Nu är det mat, men ska försöka blogga så mycket som möjligt när vi kommer tillbaka till landet! 

Hejdå! :)

Av livetenligtpeppis - 10 juli 2013 17:40

Hejsan!

Jag har ingenting att göra.

Sitter och lyssnar på musik typ. Snart kommer mamma och pappa hem med maten. Då har man ju något att göra ett tag iallafall. Men efter det kommer jag ha lika tråkigt igen.

 

Idag har det ösregnat hela dagen. Så det blev inte så mycket utomhus om man säger så. 

Igår fyllde min bror år. 14 år! Känns som att han snärt ska flytta hemifrån!

 

Nu är maten här. ;)

Ha det bra!!

Presentation


Hej hej! Kul att du tog din tid och titta in på min blogg! Mina allra största intressen är hästar och musik, så det är mest det mina inlägg handlar om. Men självklart skriver jag om livet i allmänhet! Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser DU min blogg?
 ...den är intressant
 ...du skriver bra inlägg
 ...du lägger upp många bilder
 ...du skriver om hästar
 ...jag känner dig och vill vara snäll
 ...du uppdaterar ofta
 ...jag läser inte din blogg

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards