livetenligtpeppis

Alla inlägg den 23 november 2013

Av livetenligtpeppis - 23 november 2013 17:04

Tjenare!

Igår var det träning inför ponnycupen (som är imorgon).

Jag red bästa Winden. Det gick superbra!!! Är jättenöjd! Han gick jättefint och lyssnade jättebra! Lilla älskade ponny!

Jag ska inte tävla imorgon igen, men jag ska åka dit och heja! :)

Har varit i stallet idag, Cesar var ute i hagen hela dagen så har inte kunnat sköta. :'(

Men det får jag göra på tisdag och på onsdag! Yes, har börjat rida två gånger i veckan. I tisdags red jag Tintin. Det gick bra! Vi red serpentinbågar över medellinjen och lite skänkelvikning. I onsdags red jag Yellow, det gick också bra! Vi red skänkelvikning i trav på långsidorna och på kortsidorna la vi en femtonmetersvolt i galopp. 

Så mina dagar i stallet har varit superbra!

 

I skolan har det väl kanske inte varit toppen...

Men jaja. Kan inte göra så mycket åt det att mina "kompisar" är idioter.

 

Religionsprovet vi hade i onsdags gick nog inte så bra tror jag. Kändes inte som det iallafall. 

Men vi får väl se. 

Bye! :)

Presentation


Hej hej! Kul att du tog din tid och titta in på min blogg! Mina allra största intressen är hästar och musik, så det är mest det mina inlägg handlar om. Men självklart skriver jag om livet i allmänhet! Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser DU min blogg?
 ...den är intressant
 ...du skriver bra inlägg
 ...du lägger upp många bilder
 ...du skriver om hästar
 ...jag känner dig och vill vara snäll
 ...du uppdaterar ofta
 ...jag läser inte din blogg

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards