livetenligtpeppis

Direktlänk till inlägg 21 februari 2014

Bilderna från USM i Göteborg

Av livetenligtpeppis - 21 februari 2014 17:38

Tjenare!

Jag tänkte att det nu kanske är dags att ladda upp bilderna från uSM i Göteborg.

(jag vet, det var ett tag sedan, men det är aldrig försent)


       

Bästa brodern.  

   

Aktiv supporter som har ett och annat att diskutera om domarens domslut...  

 

Och ja, den går i mål. 





        

Detta var dock inte alla bilder, men de är hur många som helst och jag tror inte att ni kanske har så stort intresse av dem. Men det var några i allafall.

 

Jaha, nu är det entligen SPORTLOV!!!! Ni skulle bara veta vad jag har längtat!! Detta känns väldigt nödvändigt just nu alltså!! Kunde inte komma mer lägligt.

Mitt lov kommer jag nog tillmestadels tillbringa i stallet. Måndag och tisdag är det knattedagridläger som jag ska hjälpa till på, och sen så rider jag ju på tisdagkvällen. Onsdagen kommer bestå av hoppkurs, och även ridning på kvällen. Torsdagen ska jag och bästa vännen åka in till stan (antagligen) och ha supermysigt, sen sova över på kvällen och sedan hyra häst på fredagen. På lördagen är det sedan stallet igen och på kvällen ska vi på Aviciis konsert. Det ska bli URKUL!!!!! Tack så hemskt mycket för att jag får följa med!!! 

Och så ska jag ju till stallet imorgon igen också. 

Så brist på stall är det icke. Nu ska jag väl göra lite fredagssaker. Typ packa upp idrottskläder. Kan ni gissa vad vi gjorde på idrotten? Vi körde Gladiatorerna! Det var skitakul!! Dock brände repet rakt in i mina händer men det var inte såå farligt. Det som gjorde riktigt ont var när jag dunkade in min höft rakt in i ett spegelskåp. Det var smärta på hög nivå. 

Jag vann båda brottningstävlingarna. Hmm, en brottningskarriär vore kanske inte så dåligt?

Skämtade. 

Nej, nu ska jag allvarligt packa upp och sedan slänga mig på soffan och glo lite på tv. 

Ha det bäst!

 

PS: Jossan snälla bli frisk!!! Saknar dig för mycket!!

 
 
ingrid

ingrid

21 februari 2014 19:44

Så fin blogg du har! :) Titta gärna in på min och lämna en kommentar :) <3

www.ingrid.blogg.se Ha en bra helg!

http://www.ingrid.blogg.se

livetenligtpeppis

22 februari 2014 16:41

Tack, detsamma! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

<3

Av livetenligtpeppis - 30 december 2015 13:59


Av livetenligtpeppis - 30 december 2015 12:57

Har ni också den människan i ert liv? Den människan som alltid ställer upp för dig, i alla lägen, oavsett vad. Den människan som aldrig någonsin har svikit dig eller vänt ryggen mot dig när du behöver henne som mest. Den människan som funnits där med...

Av livetenligtpeppis - 29 december 2015 09:29


Världens bästa katt och jag hälsar god morgon  

Av livetenligtpeppis - 24 december 2015 09:15

Presentation


Hej hej! Kul att du tog din tid och titta in på min blogg! Mina allra största intressen är hästar och musik, så det är mest det mina inlägg handlar om. Men självklart skriver jag om livet i allmänhet! Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser DU min blogg?
 ...den är intressant
 ...du skriver bra inlägg
 ...du lägger upp många bilder
 ...du skriver om hästar
 ...jag känner dig och vill vara snäll
 ...du uppdaterar ofta
 ...jag läser inte din blogg

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards