livetenligtpeppis

Direktlänk till inlägg 7 december 2014

Massoooooor

Av livetenligtpeppis - 7 december 2014 10:48

Hej där!

Vet att jag inte har bloggat på sjuuukt länge, och sorry för det. 

Jag har gjort så sjukt mycket grejor senaste veckorna, och att blogga om alla skulle ta 100 år. 

Så lite sammanfattningar från vissa av grejorna blir det.

 

Förra tisdagen red jag Joy, det gick skiiiiitbra! Serpentiner med små volter i varje båge som start och sen galopparbete och skänkelvikning. Tror inte det har gått bättre att rida på Joy, för min del. Ponnyskrutt! <3

 

Förra onsdagen red jag Tintin. Det gick skitdåligt. Tror faktiskt hela ridgruppen var missnöjda den dagen. Ullis var bortrest så vi hade vikarie, och ja. Den var inte så bra. 

 

Förra söndagen var det ponnycup! Jag red Tintin, och både Andeas och resten av laget sa att jag red århundradets bästa ridvägar. Domarn dömde dock väldigt hårt, men även hon var nöjd med vägarna! 

Tintin och jag är ju ett ponnycupsteam redan från förra året, så det var såååå himla kul att få tävla honom igen!!

 

Igår var det Luciaträning i stallet, och det kom inte alls många. Vilket var jättekonstigt eftersom att det var typ 30 pers som skrivit upp sig på lappen....

Ber till Gud att det kommer fler nästa vecka!!

 

Idag har det hittils varit världens chillsöndag, men snart ska jag gå till skolan. Den årliga julmarknaden är kommen...

 

Det blev en riktigt kort sammanfattning, och jag lovar att blogga så fort jag kommer på det och har ledig tid över!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

<3

Av livetenligtpeppis - 30 december 2015 13:59


Av livetenligtpeppis - 30 december 2015 12:57

Har ni också den människan i ert liv? Den människan som alltid ställer upp för dig, i alla lägen, oavsett vad. Den människan som aldrig någonsin har svikit dig eller vänt ryggen mot dig när du behöver henne som mest. Den människan som funnits där med...

Av livetenligtpeppis - 29 december 2015 09:29


Världens bästa katt och jag hälsar god morgon  

Av livetenligtpeppis - 24 december 2015 09:15

Presentation


Hej hej! Kul att du tog din tid och titta in på min blogg! Mina allra största intressen är hästar och musik, så det är mest det mina inlägg handlar om. Men självklart skriver jag om livet i allmänhet! Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser DU min blogg?
 ...den är intressant
 ...du skriver bra inlägg
 ...du lägger upp många bilder
 ...du skriver om hästar
 ...jag känner dig och vill vara snäll
 ...du uppdaterar ofta
 ...jag läser inte din blogg

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards