livetenligtpeppis

Alla inlägg den 11 juli 2014

Av livetenligtpeppis - 11 juli 2014 12:25

Hola!

Jag vet att jag inte har bloggat på typ hur läng som helst, men jag skrev faktiskt ett inlägg på midsommarafton men då stängde internet av och då så kunde jag inte ladda upp det. Men nu skriver jag, och varför jag inte har gjort det tidigare är en bra fråga.

Här är det iallafall varmt, sommaren har äntligen kommit på riktigt. Det var ju veckor med bara regn efter midsommar. Och det var verkligen dötråkigt.

Men när Jossan var här några dagar så kom solen fram och vi kunde bada och sola som man brukar göra på sommaren. Vi hade verkligen jättemysigt, sov i boden och tittade på film och spelade massvis med kort.

Skitmysigt.

 

I tisdags var jag och mamma hemma i staden med stort S, och då köptes det trocadero, jordgubbar och choklad och så drog jag ut Jossan på en picknick.

Beau.

Sen så har ju bror min fyllt 15, grattis igen.

Sen så har det blivit bestämt att jag åker till Sundsvall med Jossan+familj på onsdag! AWESOME ju!!!

Nej men är astaggad.

Sen så ska jag+ma famille bila ned till Danmark. AWESOME det med ju!!!

Sen så

Nej men det har faktiskt inte hänt så mycket mer.

Eller det har ju hänt massor ute i världen och hos andra människor, men det har inte hänt så mycket mer runt mig.

Ska verkligen försöka blogga oftare nu under sommaren. Så ofta jag kan.

Men vi får ju se hur det går....................




Tacos hej.

Presentation


Hej hej! Kul att du tog din tid och titta in på min blogg! Mina allra största intressen är hästar och musik, så det är mest det mina inlägg handlar om. Men självklart skriver jag om livet i allmänhet! Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser DU min blogg?
 ...den är intressant
 ...du skriver bra inlägg
 ...du lägger upp många bilder
 ...du skriver om hästar
 ...jag känner dig och vill vara snäll
 ...du uppdaterar ofta
 ...jag läser inte din blogg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards