livetenligtpeppis

Direktlänk till inlägg 25 februari 2015

Lite stall och annat mysigt

Av livetenligtpeppis - 25 februari 2015 13:15

Hej!

Sitter på tunnelbanan påväg till stallet och tänkte slänga upp ett litet inlägg. Mest om vad som är på G i stallet denna vecka och om ridlektionen igår :)

Idag är det knoppkurs kl 14.00 med mig och Sara. Det ska bli superkul och ni som vill lära er att knoppa bör defenitivt komma till stallet idag och knoppa med oss! 

Imorgon torsdag skulle vi ha haft pulkaåkning och korvgrillning, men eftersom att snön inte finns kvar så är det inställt. 

På fredag ska vi i USEK ha avslutningslunch för Sara då hon ska flytta tillbaka ned till Småland, kommer sakna henne jättemycket. Hon är nog den mest engagerade fritidsledaren vi har haft sen Sandra slutade. 

 

Vid kl2 på fredag är det sedan filmmys med massa gott att äta. Så kom alla barn i stallet!

 

Igår var det chokladbollsrace. Det bakades jättegoda chokladbollar som vi sedan åt upp medans vi lekte lekar. Dem som blev över gav vi till personalen som tack för allt dem hjälper oss med. 

 

På kvällen red jag Cocos (vilket jag aldrig gjort tidigare), men det var kul! Hon var en riktigt trevlig häst med positiv energi, så jag är nöjd med igår! Dock hade hon typ största steget någonsin kändes det som. 

men det var kul! 

 

Har bestämt träff med Emma här i centrum så sitter och väntar på henne vid bussarna. 

Älskar att solen skiner, det typ gör min dag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

<3

Av livetenligtpeppis - 30 december 2015 13:59


Av livetenligtpeppis - 30 december 2015 12:57

Har ni också den människan i ert liv? Den människan som alltid ställer upp för dig, i alla lägen, oavsett vad. Den människan som aldrig någonsin har svikit dig eller vänt ryggen mot dig när du behöver henne som mest. Den människan som funnits där med...

Av livetenligtpeppis - 29 december 2015 09:29


Världens bästa katt och jag hälsar god morgon  

Av livetenligtpeppis - 24 december 2015 09:15

Presentation


Hej hej! Kul att du tog din tid och titta in på min blogg! Mina allra största intressen är hästar och musik, så det är mest det mina inlägg handlar om. Men självklart skriver jag om livet i allmänhet! Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser DU min blogg?
 ...den är intressant
 ...du skriver bra inlägg
 ...du lägger upp många bilder
 ...du skriver om hästar
 ...jag känner dig och vill vara snäll
 ...du uppdaterar ofta
 ...jag läser inte din blogg

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards