livetenligtpeppis

Alla inlägg den 27 oktober 2012

Av livetenligtpeppis - 27 oktober 2012 10:37

Hej hej! 

Är hemma från stallet idag, men jag måste faktiskt vila. Man vill ju vara frisk till HÖSTLOVET!!!   

Har läääängtat!!! 

Jag ska vara i stallet nästan varje dag, så det är bra att vila nu så att jag kan vara där på lovet! 

 

Kommer komma en bild på Ask (jossians ponny), har bara frågat om att få lägga upp en bild. Hehe...

Och den kanske är lite sudig för det små regnade när vi var där...Men det syns att det är en jättefin häst som Jossian står och håller i!

Kommer nog komma några bilder på min sötis också. 

 

 

Nu skiner solen här. Vädret förändras så fort! Först snö, nu skinande sol! Har faktiskt längtat efter snön lite. Man kan ta så många fina bilder!! Träd, sjöar, berg, djur! Och när man går ut en tidig morgon och så är det ingen som har gått ut innan dig och då ligger snön alldeles platt och kall på marken. Det är så fint!   

 

Ska på promenad med mamma lite senare. Och ni vet ju vad det betyder! Fota, fota, fota!!!   

Jag älskar att fota, som ni kanske har förstått, hehe...

 

Nu kommer bilderna:Lite suddig, jag vet. Men han är jäättesöt i verkligheten!!   

         

Ja, alla bilder är inte fotade i oktober. T.ex de sista bilderna på Cesar är fotade innan sommarlovet, alltså någonstans mellen april och juni, typ.   

 

Kanske bloggar lite senare igen, om jag inte har något annat för mig... 


See you later alligator!! //Peppis     

Presentation


Hej hej! Kul att du tog din tid och titta in på min blogg! Mina allra största intressen är hästar och musik, så det är mest det mina inlägg handlar om. Men självklart skriver jag om livet i allmänhet! Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser DU min blogg?
 ...den är intressant
 ...du skriver bra inlägg
 ...du lägger upp många bilder
 ...du skriver om hästar
 ...jag känner dig och vill vara snäll
 ...du uppdaterar ofta
 ...jag läser inte din blogg

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards