livetenligtpeppis

Alla inlägg den 19 juli 2012

Av livetenligtpeppis - 19 juli 2012 11:40

Hej!

För en liten stund sen satt jag i våran bils baklucka. Jag vet inte riktigt varför, men det var svalare där än utanför. Det var nog därför som jag satt där inne... (Bakluckan var öppen så det kom in varm, skön luft...!)

 

 

Det är jätteskönt att vara på landet på sommrarna men det är tråkigt att ingen av mina kompisar bor i närheten...Om Jossian också hade ett hus här någonstans skulle vi säkert hitta på saker och göra nästan varje dag! Jag saknar henne!!   

Men min mamma och mormor brukar säga att om man är "ifrån" någon ett låååångt tag, och saknar den personen, kommer det bli ännu roligare att träffa henne/honom sen när man t.ex kommer tillbaka till skolan än om man kanske skulle träffa personen t.ex mitt i sommaren! Så ibland kan det vara "bra" att sakna någon väldigt mycket!!   

 

Pappa bygger en grill här utanför, och jag ska nog gå ut och hjälpa honom!   

 

Be well!!! //Peppis   

Presentation


Hej hej! Kul att du tog din tid och titta in på min blogg! Mina allra största intressen är hästar och musik, så det är mest det mina inlägg handlar om. Men självklart skriver jag om livet i allmänhet! Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser DU min blogg?
 ...den är intressant
 ...du skriver bra inlägg
 ...du lägger upp många bilder
 ...du skriver om hästar
 ...jag känner dig och vill vara snäll
 ...du uppdaterar ofta
 ...jag läser inte din blogg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards