livetenligtpeppis

Direktlänk till inlägg 28 april 2013

Sunny Sunday

Av livetenligtpeppis - 28 april 2013 11:01

Halloj!

Igår var jag i stallet och det var varmt ock skönt ute! När jag kom hem duschade jag och sen gick jag till Jossan. Snälla läs henes blogg:

http://mercuriusojag.bloggplatsen.se/


Hon skriver om sitt liv med hennes nya häst Mercurius. Har inte sett honom i verkligheten men genom att se på bilder och höra Jossan prata om honom så får jag bilden att han är en riktigt trevlig kille!

 

Ska snart åka in till stan och titta på min brorsas fotbollsmatch. Ska väl bli...Kul?

 

Imorgon blir det kanske streik. Då får vi ta med oss egen mat till skolan. Något som kan ligga i väskan (något som alltså inte behöver vara i kylskåp) och något som man inte behöver värma i mikron. 

Ja det är väl inte så svårt?! Jooooooooo!!

 

 

I fredags hade vi SOprov på stormaktstiden. Jättekul!! Jag skrev 2 sidor om Karl Xll och en sida om Axel Oxenstierna. Och myyyyycket på fördjupningen! Ja om jag inte får i hög grad är det väl lite konstigt....

 

Jaja, måste sluta nu, ska med en tunnelbana som går om 30 min och jag har inte bytt om en...

Hej hej!!! //Peppis  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

<3

Av livetenligtpeppis - 30 december 2015 13:59


Av livetenligtpeppis - 30 december 2015 12:57

Har ni också den människan i ert liv? Den människan som alltid ställer upp för dig, i alla lägen, oavsett vad. Den människan som aldrig någonsin har svikit dig eller vänt ryggen mot dig när du behöver henne som mest. Den människan som funnits där med...

Av livetenligtpeppis - 29 december 2015 09:29


Världens bästa katt och jag hälsar god morgon  

Av livetenligtpeppis - 24 december 2015 09:15

Presentation


Hej hej! Kul att du tog din tid och titta in på min blogg! Mina allra största intressen är hästar och musik, så det är mest det mina inlägg handlar om. Men självklart skriver jag om livet i allmänhet! Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser DU min blogg?
 ...den är intressant
 ...du skriver bra inlägg
 ...du lägger upp många bilder
 ...du skriver om hästar
 ...jag känner dig och vill vara snäll
 ...du uppdaterar ofta
 ...jag läser inte din blogg

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards