livetenligtpeppis

Alla inlägg den 24 april 2013

Av livetenligtpeppis - 24 april 2013 16:31

Hejsan! Bloggar från mobilen. Orkar inte sätta på datorn...
Så lat är jag asså! ;-)

Igår fick jag rida Riwer= JAG ÄR SUPERLYCKLUG!!!!!!
Det gick otroligt bra! Galopp från skritt utan att behöva använda mitt spö. Är SÅ OTROLIGT NÖJD!!! <3<3<3<3<3<3

Idag på idrotten körde vi softball. Det var kul! Fast det ända vi skulle göra var att fånga bollarna som ytterlig ich skjuta iväg dom som innerlag. Men det var jättekul!! Dom som var där ich lärde oss kom från U.S.A Det var askul för dom försökte säga "Hur mår du?" och "Hejdå!" på svenska och det finns ju inte å, ä och ö i engelska språket så det lät jättekul! Men jag förstår dom för första gången jag skulle snacka ett annat språk var det ju inte direkt lätt....
;-)
Vet inte vad jag ska göra och har inget annat att skriva om, så det får väl vara slut nudå, antar jag. Jaja! See you! //Peppis

Presentation


Hej hej! Kul att du tog din tid och titta in på min blogg! Mina allra största intressen är hästar och musik, så det är mest det mina inlägg handlar om. Men självklart skriver jag om livet i allmänhet! Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser DU min blogg?
 ...den är intressant
 ...du skriver bra inlägg
 ...du lägger upp många bilder
 ...du skriver om hästar
 ...jag känner dig och vill vara snäll
 ...du uppdaterar ofta
 ...jag läser inte din blogg

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards