livetenligtpeppis

Alla inlägg den 2 april 2013

Av livetenligtpeppis - 2 april 2013 13:43

Hej!

Jag vet att jag inte har bloggat på LÄNGE, men har varit på landet=inte så bra teckning....
Men nu bloggar jag ju! Glad påsk i efterskott! Heh...
På landet finns det JÄTTEFINA hästar så det blev såklart några bilder på dom!! (De kommer sist i inlägget)

Det var längesedan som jag bloggade från datorn men anledningen till det nu är för att jag inte orkar sätta på datorn, blogga och sen stänga av den. Ja, jag kanske är lat men jag ska ändå till stallet snart så det är lite onödigt. Det går fortare på mobilen.
Förra veckans ridleketion blev inte så lyckad. Vet inte varför men var alldeles flummig så det var svårt att koncentrera sig. Hoppas att det går bättre idag!!!

På fredag ska jag hyra häst och på söndag är det klubbhoppning! Är lite nervös men det blir nog ännu värre på lördag...
Har inget att göra eller att skriva om. Hoppas att ni har haft en trevlig påskhelg!!! //Peppis

Presentation


Hej hej! Kul att du tog din tid och titta in på min blogg! Mina allra största intressen är hästar och musik, så det är mest det mina inlägg handlar om. Men självklart skriver jag om livet i allmänhet! Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser DU min blogg?
 ...den är intressant
 ...du skriver bra inlägg
 ...du lägger upp många bilder
 ...du skriver om hästar
 ...jag känner dig och vill vara snäll
 ...du uppdaterar ofta
 ...jag läser inte din blogg

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards