livetenligtpeppis

Direktlänk till inlägg 4 november 2013

Skola....

Av livetenligtpeppis - 4 november 2013 17:52

Tjenare! 

Jaa nu är första dagen i skolan efter höstlovet avklarad dårå! Känns sååå skönt! Fast sen kommer man ju på att skolveckan består av 5 dagar.....

Usch! Kan man inte få vara ledig på onsdagar?! Det skulle vara skönt! En ledig dag mitt i veckan! Så trevligt det skulle vara! 

Men nu är det ju inte så så jag får väl drömma vidare om det antar jag! 

   

Har inte hänt något särskilt idag. Haft musik (mitt favoritämne) men det var inte så kul idag...

Vår lärare frågade mig om jag kunde fråga bildochform läraren om pennsvässare och då började typ alla skratta åt det och sa Lycka till och så. Sarkastiskt alltså.

Och sen när jag kom tillbaka utan pennvässare sa dom "Åh fick du inte låna den?" typ och skrattade. Jaa det blir man lite smått irriterad på. Och sen fick jag låna nycklar för att låsa upp till bildochformen (den var låst innan) och hämta en själv och då sa de andra "Åh detta skulle jag vilja se!" och skrattade lite halvt ondskefullt om ni fattar vad jag menar?

Jag blev lite sura på dom för jag fattade inte vad det roliga var. Men jaja! Ska väl inte gräva ner mig i det!

 

Imorgon ska jag ha B-språk på morgonen, och sen innan lunch så har jag idrott, vi ska spela innebandy! Ska bli kul!! De andra lektionerna är inte direkt något att se fram emot...

De är bara allmänt tråkiga!

Undra om det är imorgon vi ska läsa up vårat "One minute speech"? 

Hoppas inte! Glömde min engelska bok i skolan över lovet så har inte övat så mycket! Men jag kan typ halva utantill så det ska väl gå bra! hoppas jag...

Ska prata om hur det känns att bli sviken var en riktigt god vän.

Jaa, om ni undrar så har det hänt. Precis nyligen faktiskt. Och inte bara av en utan av alla min så kallade "vänner" i skolan. 

Dom i stallet är fortfarande lika snälla och goa' som dom alltid har varit!

 

Jaja strunt i det! Livet är som det är. 

Bra. 

Inte enkelt.

Men bra.

 

Ska packa idrottskläder och ridkläder nu, så....

Ha det så bra!!

#flodhäst

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

<3

Av livetenligtpeppis - 30 december 2015 13:59


Av livetenligtpeppis - 30 december 2015 12:57

Har ni också den människan i ert liv? Den människan som alltid ställer upp för dig, i alla lägen, oavsett vad. Den människan som aldrig någonsin har svikit dig eller vänt ryggen mot dig när du behöver henne som mest. Den människan som funnits där med...

Av livetenligtpeppis - 29 december 2015 09:29


Världens bästa katt och jag hälsar god morgon  

Av livetenligtpeppis - 24 december 2015 09:15

Presentation


Hej hej! Kul att du tog din tid och titta in på min blogg! Mina allra största intressen är hästar och musik, så det är mest det mina inlägg handlar om. Men självklart skriver jag om livet i allmänhet! Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser DU min blogg?
 ...den är intressant
 ...du skriver bra inlägg
 ...du lägger upp många bilder
 ...du skriver om hästar
 ...jag känner dig och vill vara snäll
 ...du uppdaterar ofta
 ...jag läser inte din blogg

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards