livetenligtpeppis

Alla inlägg den 24 juni 2013

Av livetenligtpeppis - 24 juni 2013 18:45

Halloj!

Låg för bara några minuter sedan i hängmattan och läste "Ljudet av ditt hjärta". (tredje boken i Twilight-serien)

"Om jag kunde drömma" och "När jag hör din röst" lånade jag på skolbiblioteket under slutet av vårterminen men sen kom ju sommarlovet och förstörde mina läsplaner... 

Nej så var det inte, men ärligt talat tycker jag att det är roligre att läsa i skolan för där tar ju lektionerna slut förr eller senare och då stannar jag ju upp i boken tills nästa timme där man har alternativet att läsa igen, men om jag läser hemma där ingen kan stoppa mitt läsande kan det sluta med att jag läser ut en bok på lite mer än en halv dag och då är ju allt det roliga över eftersom att det inte finns tillgång till ett bibliotek där jag bor...

Så då är jag tvungen att åka in till stan för att köpa en bok och jag är inte direkt personen som skulle sitta på en buss fram och tillbaka till stan bara för att jag vill läsa en bok. Men den här gången så var min underbara mamma såpass smart att när jag bad henne köpa "Ljudet av ditt hjärta" tittade hon också efter "Så länge vi båda andas" men då fanns inte den på biblioteket, så då köpte hon boken "Genom dina ögon" som är en fristående bok som även den är skriven av den väldigt skicklige författaren (en av mina favoritförfattare) Stephenie Meyer.

Ser fram emot att läsa den när alla böckerna i Twilight-serien är avklarade. Men DET längtar jag INTE till!! 

 

Tyvärr blev det trassel med att ladda upp bilden på den andra boken men ni ser ju vilken bok framsidan tillhör.

 

Men att bara skriva om böcker är väl inte så roligt direkt?

Så över till andra grejor!

Var och doppade oss i sjön idag, och igår. Det var riktigt skönt!! Idag såg vi en orm i vattnet så det räckte med att bada för dagen...

Hinner inte skriva mer nu, men så fort daton är på ska väl inget hindra mig  

Haré gött!! 

Presentation


Hej hej! Kul att du tog din tid och titta in på min blogg! Mina allra största intressen är hästar och musik, så det är mest det mina inlägg handlar om. Men självklart skriver jag om livet i allmänhet! Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser DU min blogg?
 ...den är intressant
 ...du skriver bra inlägg
 ...du lägger upp många bilder
 ...du skriver om hästar
 ...jag känner dig och vill vara snäll
 ...du uppdaterar ofta
 ...jag läser inte din blogg

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards