livetenligtpeppis

Alla inlägg den 30 juni 2013

Av livetenligtpeppis - 30 juni 2013 17:29

Hallå hallå!

Jossan har vart hos mig på mitt landställa i tre dagar och idag skjutsade vi hem henne. Min bror kom hem från Skövde idag så vi stannade i stan tills han kom hem så att vi kunde åka tillbaka till landet tillsammans. Nu sitter han och äter men jag vet inte när vi ska åka. 

 

Det har varit jättemysigt att ha Jossan på landet! Vi har spelat mycket badminton och badat JÄTTEMYCKET!!!

Och så har vi sovit till halv 11 varje dag. Kanske för att vi var uppe till kl 12 på kvällarna... ;)

 

Sitter och lyssnar på Mumford & Sons's låt "I will wait".

Det är min favoritlåt. Den är JÄTTEBRA!!! 

Så ni som har spotify;

Gå in och sök på Mumford & Sons!! 

I WILL WAIT

 

Vi ska tydligen åka snart, men ska försöka blogga så mycket jag kan :)

 

I will wait for you A

 

 

 

 


Presentation


Hej hej! Kul att du tog din tid och titta in på min blogg! Mina allra största intressen är hästar och musik, så det är mest det mina inlägg handlar om. Men självklart skriver jag om livet i allmänhet! Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser DU min blogg?
 ...den är intressant
 ...du skriver bra inlägg
 ...du lägger upp många bilder
 ...du skriver om hästar
 ...jag känner dig och vill vara snäll
 ...du uppdaterar ofta
 ...jag läser inte din blogg

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards