livetenligtpeppis

Alla inlägg den 4 augusti 2013

Av livetenligtpeppis - 4 augusti 2013 17:40

   Hallåken i kåken!

Har inte hänt så mycket på senaste tiden så det blir nog ett inlägg med mest bilder.

Men nästa vecka, då händer det grejor! På lördag är det dagridläger på Farsta!! Och på söndag! Det ska bli jätteroligt!

Det är från 09.00-17.00 så det blir två långa MEN roliga dagar i stallet!! Men då har inte själva ridskolan öppet så det blir bara vi som är anmälda, ridlärarna och så hästarna såklart! ;) Det ska bli så roligt!! Och sen på tisdagen börjar de vanliga ridlektionena igen! Som också ska bli jättekul!! GUd vad jag längtar till att få träffa Cesar och alla de andra hästarna igen!! <3 Och alla goa' människor såklart! Har saknat dom alla! 

 

De senaste dagarna har innehållit regn, regn och regn. Men nu skiner solen igen och då är det såklart bada och sola som ska göras. :) 

 

Imorse var jag uppe vid halv 8 för att jag, mamma och mormor skulle till kyrkan. Det var många fina blommor planterade vid gravstenarna och det såg verkligen jättefint ut på de flesta! Vissa gravar hade inga blommor alls och det tyckte jag var lite tråkigt. : / Men det är ju inte min ensak egentligen!

 

Har fotat väldigt mycket i sommar. Men alla gick inte att föra över så det blir bara några stycken, men de andra kommer kanske någon gång. Antagligen ;)

 

Här är bildrna som jag lyckades ladda över



   

            

Hah vet inte om ni ser men mannen som går mot kameran är Zlatan. Den blev jättesuddig för jag var tvungen att zooma en del   

 

Jaja. Det var jättekul att få se Hammarby möta PSG! Man hejade ju på hammarby men det var kul att se på ändå även om de förlorade.   

 

 

Vet att jag har sagt att jag ska blogga så mycket som möjligt typ i varje inlägg nu på senaste tiden men jag försöker verkligen!!

 

Ha det JÄTTEBRA nu allihopa!   

Presentation


Hej hej! Kul att du tog din tid och titta in på min blogg! Mina allra största intressen är hästar och musik, så det är mest det mina inlägg handlar om. Men självklart skriver jag om livet i allmänhet! Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser DU min blogg?
 ...den är intressant
 ...du skriver bra inlägg
 ...du lägger upp många bilder
 ...du skriver om hästar
 ...jag känner dig och vill vara snäll
 ...du uppdaterar ofta
 ...jag läser inte din blogg

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards