livetenligtpeppis

Alla inlägg den 31 augusti 2013

Av livetenligtpeppis - 31 augusti 2013 16:20

Men tjenare!

Hann blogga lite innan middagen men det blir kort.

Nu sitter jag och lyssnar på spotify igen! :)

Min brorsa får nöja sig med något annat. 

Det regnade något otroligt mycket när jag var i stallet! Precis när mina kompisar hade ridit iväg (uteritt) så började det smöregna och det gjorde det hela deras lektion så de var sååå blöta när de kom tillbaka igen! 

Haha vad kul det såg ut!

 

Efter deras lektion åt vi lunch och tittade på fälttävlan och sen gick jag ner till stallet och skötte Cesar, sen smörjde jag.

Sen fanns det inte mycket mer att göra.

Så nu är jag hemma. :)

 

Jag tog inga bilder idag men kanske på tisdag? Får se.

Tills dess; Bye bye! ;)

Av livetenligtpeppis - 31 augusti 2013 08:48

Men hallå!

Idag är det ju stallet som gäller! 

Ska bli roligt som vanligt!

 

Är fortfarande lite sur på mig själv efter att jag raderade sms:et men vad kan jag göra åt det nu? 

Inget!

Men om jag kunde skulle jag jättegärna vilja ha tillbaka det!!

 

Har inget att skriva om men eftersom att jag laddade över alla mina bilder så finns det några att ladda upp! ;)

 

                                 

Alla bilder är inte tagna efter sommaren, men jag har inte laddat upp dom innan (vad jag vet) så då tänkte jag att de skulle få vara med :)

 

Ska åka till stallet om en halvtimme ungefär. Inget jobb idag alltså.

Sitter och lyssnar eller ja lyssnaDE  spotify men sen kommer min brorsa och säger att han ska lyssna så jag får inte lyssna mer. Man kan bara lyssna en åt gången...

Och nu är jag ännu lite surare... >:(

Men youtube finns ju men nu typ hackar det så mitt humör är verkligen inte på topp...!

Skit.

 

Ska väl byta om snart men orkar inte just nu. Så det fåt bli sen ;)

 

Det jag ska göra i stallet är väl det gammla vanliga. Smörja, skura och sköta! Och mysa såklart! <3

 

Har inget att skriva om men jag kanske har det när jag kommer hem från stallet. Får se. Eller då hinner jag nog inte för pappa fyller år idag så vi ska äta värsta brakmiddagen men hemgjord glass. Mums!

 

Ha det bra!


Presentation


Hej hej! Kul att du tog din tid och titta in på min blogg! Mina allra största intressen är hästar och musik, så det är mest det mina inlägg handlar om. Men självklart skriver jag om livet i allmänhet! Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser DU min blogg?
 ...den är intressant
 ...du skriver bra inlägg
 ...du lägger upp många bilder
 ...du skriver om hästar
 ...jag känner dig och vill vara snäll
 ...du uppdaterar ofta
 ...jag läser inte din blogg

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards