livetenligtpeppis

Direktlänk till inlägg 13 juli 2014

Frågestund?

Av livetenligtpeppis - 13 juli 2014 13:07

Hej hej!

Idag är det sol ute. 

Fast den är gömd bakom molnen.

 

Jag har faktiskt ingenting att blogga om, för det händer inte så mycket i mitt liv på sommrarna. 

Inga lördagar i stallet att skriva om, inga tisdags och onsdags ridlektioner att dela med mig av. Inga roliga saker i skolan, eftersom att det är lov.

Ärligt talat så är alla små och korta lov lite roligare, för då händer det alltid saker. I stallet brukar det tex vara massor av roliga kurser och aktiviteter. Men på sommaren, då är hästarna på sommarbete och ridskolan har sommarstängt. 

Men självklart är det ju URSKÖNT med sommarlov! Det är långt, och man kan...

slappa?

Typ?

Nej men sen så kan man ju spela fotboll, bada, sola, springa, inte vet jag.

Och sen kan man ju pumpa musklerna ur kroppen om man känner för det.

 

Nej vet ni?

Jag tänker dra igång en frågestund. Här och nu.

Så fråga fråga fråga fråga fråga. 

Och snälla, skriv din fråga i frågerutan som är någonstans på er vänstra sida. Ni får helt enkelt snurra lite upp och ner bland rubrikerna så hittar ni säkert en ruta där det står typ 

"Ställ en fråga blablabla...". 

Något i den stilen.

Hursomhelst får ni fråga hur många frågor ni vill, men fråga helst inte samma fråga flera gånger.

För liksom, hur kul blir det om jag får 20 frågor om jag gillar varmkorv? 

Nej tack, säger jag bara.

Men FRÅGA som ni aldrig har frågat förut, så ska jag svara era frågor i ett kommande inlägg.

Men är det typ 3 frågor så kanske jag hoppar det. 

 

May the force be with you!


 

 
 
Ingen bild

nedniW ;)

13 juli 2014 19:14

Vad vill du jobba med när du blir stor?

livetenligtpeppis

13 juli 2014 19:37

Men neniW, det var väl en bra fråga? Svaret kommer sen ;)

 
Ingen bild

nedniW ;)

13 juli 2014 19:15

Har du någon idol inom ridsporten?

livetenligtpeppis

13 juli 2014 19:38

Jaaaa!! :D

 
Ingen bild

Eli

13 juli 2014 19:17

Vad skulle du göra om John Mayer la märke till dig på sociala medier som Instagram och gilla eller kommentera någon av dina bilder?

livetenligtpeppis

13 juli 2014 19:39

.........shit

 
Ingen bild

kattis

13 juli 2014 19:20

Kan du nämna nägra artister som du gillar att lyssna på som har dött.

livetenligtpeppis

13 juli 2014 19:40

Det lät väldigt wierd...
Men visst kan jag det!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

<3

Av livetenligtpeppis - 30 december 2015 13:59


Av livetenligtpeppis - 30 december 2015 12:57

Har ni också den människan i ert liv? Den människan som alltid ställer upp för dig, i alla lägen, oavsett vad. Den människan som aldrig någonsin har svikit dig eller vänt ryggen mot dig när du behöver henne som mest. Den människan som funnits där med...

Av livetenligtpeppis - 29 december 2015 09:29


Världens bästa katt och jag hälsar god morgon  

Av livetenligtpeppis - 24 december 2015 09:15

Presentation


Hej hej! Kul att du tog din tid och titta in på min blogg! Mina allra största intressen är hästar och musik, så det är mest det mina inlägg handlar om. Men självklart skriver jag om livet i allmänhet! Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser DU min blogg?
 ...den är intressant
 ...du skriver bra inlägg
 ...du lägger upp många bilder
 ...du skriver om hästar
 ...jag känner dig och vill vara snäll
 ...du uppdaterar ofta
 ...jag läser inte din blogg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards