livetenligtpeppis

Direktlänk till inlägg 14 juli 2014

Måndag

Av livetenligtpeppis - 14 juli 2014 11:31

Hej!

Idag är det måndag, för det var söndag igår. Och för att det är tisdag imorgon, och då ska jag sova hos Jossan och sen på onsdag ska vi till Härnösand! iiiiiihhhihi Det ska bli såå kul!

 

Idag ska jag packa med mig allt vad jag ska ha med mig och sen ikväll åker jag och mamma in till stan. Och imorgon ska jag lämna tillbaka The Maze-Runner till min kompis Jennifer. Den boken var så himla bra och jag skulle kunna läsa den 10000 gånger till! TACK för lånet Jenni! 

Filmen har biopremiär i Sverige 19 september, och jag ska dit! Måste dit.

Men det är ju ett tag dit...

 

Den 20 augusti fyller min mother år och samma dag börjar även skolan. 

Det kommer bli hemskt att gå upp tidigt varje morgon. Lika hemskt som det har varit alla de andra 7 åren.

Men innan skolan börjar ska jag på "ridläger" i stallet. Samma som förra året. Det var ju så himla kul, så varför inte göra om det? :D

 

Nu ska jag göra något, och eftersom att jag åker till Härnösand nu på onsdag så kommer säkert uppdateringen här på bloggen trappa ner lite. Men jag ska försöka blogga lite.

Kanske hinner blogga imorgon om jag får tid att göra det.


Hej så länge!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

<3

Av livetenligtpeppis - 30 december 2015 13:59


Av livetenligtpeppis - 30 december 2015 12:57

Har ni också den människan i ert liv? Den människan som alltid ställer upp för dig, i alla lägen, oavsett vad. Den människan som aldrig någonsin har svikit dig eller vänt ryggen mot dig när du behöver henne som mest. Den människan som funnits där med...

Av livetenligtpeppis - 29 december 2015 09:29


Världens bästa katt och jag hälsar god morgon  

Av livetenligtpeppis - 24 december 2015 09:15

Presentation


Hej hej! Kul att du tog din tid och titta in på min blogg! Mina allra största intressen är hästar och musik, så det är mest det mina inlägg handlar om. Men självklart skriver jag om livet i allmänhet! Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser DU min blogg?
 ...den är intressant
 ...du skriver bra inlägg
 ...du lägger upp många bilder
 ...du skriver om hästar
 ...jag känner dig och vill vara snäll
 ...du uppdaterar ofta
 ...jag läser inte din blogg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards