livetenligtpeppis

Alla inlägg den 3 april 2014

Av livetenligtpeppis - 3 april 2014 18:59

Tjenixen! 

Jag sitter i soffan mellan två katter och lyssnar på musik.

Idag var det torsdag då.

"Jaha, vad är det för bra med det då?" tänker ni.

Ja fråga inte mig för jag vette' fan.

 

Idag har jag haft muntliga nationellaprov i svenska. Jag hatar att stå framför människor och prata. Det är bland det värsta som finns. Men jag hoppas att det gick någorlunda bra idag! Annars känner jag mig rätt körd alltså..........

 

I tisdags red jag Lucky igen. Vi gjorde samma sak som förra veckan och travvolterna kändes bättre denna vecka men gällande galoppvolterna var det helt tvärtom. 

 

Igår red jag Goldie. Vi red ut och solen sken som i värsta disneyfilmen. Det var jättemysigt! 

Nästa vecka ska vi antagligen ha teori, och efter det ska vi ha några hoppveckor. Det ska bli kul det med, även om jag inte är så jätteförtjust i hoppning. 

 

Imorgon på idrotten ska vi köra Harrestestet. Vi skulle dansat streetdance och salsa, men dansläraren vi skulle ha haft kunde inte komma, så då blir det stresstest istället. Kul!

Inte.

 

Nu ska jag se på Top Model Sverige och sen lyssna på änne mer musik.


Presentation


Hej hej! Kul att du tog din tid och titta in på min blogg! Mina allra största intressen är hästar och musik, så det är mest det mina inlägg handlar om. Men självklart skriver jag om livet i allmänhet! Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser DU min blogg?
 ...den är intressant
 ...du skriver bra inlägg
 ...du lägger upp många bilder
 ...du skriver om hästar
 ...jag känner dig och vill vara snäll
 ...du uppdaterar ofta
 ...jag läser inte din blogg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards