livetenligtpeppis

Alla inlägg den 7 april 2014

Av livetenligtpeppis - 7 april 2014 19:02

Hej!

Idag har det faktiskt varit en rätt bra dag! Det är ovanligt, men faktiskt! En måndag också haha!

Det är liksom en vana att gå runt med en tyngd på axlarna, och idag så kändes det liksom som om jag saknade en tung last. Typ. Det kändes konstigt, men bra! :D

 

Jag sitter mittemot mamma, som även hon sitter framför sin dator, och känner mig väldigt social...(långt ifrån)

Har One Republics Can't Stop på högsta volym och det känns så j*vla bra! 

 

Jag har verkligen inget att skriva om. Haha det är nu man inser hur tråkigt ens liv är!

Nej, men jag ska nog titta på Top Model. Lite tidsfördriv sådär. 

Imorgon ska jag till stallet och rida! Isabelle sa något om kadrill (vilket skulle vara superkul) så vi får väl hoppas på det då!


Presentation


Hej hej! Kul att du tog din tid och titta in på min blogg! Mina allra största intressen är hästar och musik, så det är mest det mina inlägg handlar om. Men självklart skriver jag om livet i allmänhet! Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser DU min blogg?
 ...den är intressant
 ...du skriver bra inlägg
 ...du lägger upp många bilder
 ...du skriver om hästar
 ...jag känner dig och vill vara snäll
 ...du uppdaterar ofta
 ...jag läser inte din blogg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards