livetenligtpeppis

Alla inlägg den 14 juni 2014

Av livetenligtpeppis - 14 juni 2014 19:45

Morsning korsning!

Jag som trodde att torsdagen bara skulle vara en vanlig dag tog en vändning och blev istället den bästa kvällen i mitt liv. 

För det blev en kväll i en fullsatt Globen med John Mayer på scen som blev den nya planen.

Det var helt sjuuuuuuuuuuuuuuuukt fantastiskt!! Som sagt den bästa kvällen i mitt liv! 

Hans röst var klockren, låtarna var klockrena, ALLT var klockrent!! Under sista låten, Gravity, (när alla lyste med sina mobiltelefoner) fällde även han tårar. 

Ett ord; 

Underbart.

 

Eftersom att det typ var sistaminuten-biljetter var de inte de allra bästa platserna. Men man såg faktiskt bättre än vad jag hade trott + att man hörde bra och det var ju det som var grejen!

Innan konserten raderade jag minst 100 bilder och videor och under konserten fylldes mitt bildgalleri mer och mer och när jag kom hem och tittade igenom allt igen så hade jag samlat på mig lika mycket som jag hade raderat. (om inte mer...)

 

Men hur många bilder jag än tog och hur många filmer jag än filmade tänker jag inte radera dom! De är liksom inspelad lycka. Skulle göra nästan allt för att få återuppleva den kvällen! Det var så jädra episkt!! You had to be there för att förstå! Fyfan, tårarna bara rann.

 

Tyvärr går det tydligen inte att ladda upp videor idag, men det kanske kommer några under veckan. Hursomhelst har jag ett femtiotal som ligger i bakluckan och väntar. Så tro mig, de kommer.

Presentation


Hej hej! Kul att du tog din tid och titta in på min blogg! Mina allra största intressen är hästar och musik, så det är mest det mina inlägg handlar om. Men självklart skriver jag om livet i allmänhet! Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser DU min blogg?
 ...den är intressant
 ...du skriver bra inlägg
 ...du lägger upp många bilder
 ...du skriver om hästar
 ...jag känner dig och vill vara snäll
 ...du uppdaterar ofta
 ...jag läser inte din blogg

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards