livetenligtpeppis

Direktlänk till inlägg 11 juni 2014

Glädjetårar

Av livetenligtpeppis - 11 juni 2014 14:10

Mitt brev jag skrev rakt från hjärtat satte tydligen spår i hans hjärta också. 

Det leende som hans ansikte sprack upp i när han såg mig var bland det vackraste jag har sett. Det kan jag säga var lycka på hög nivå. 

 

När jag skrev brevet hade jag inte riktigt tänkt på vad jag skrev skulle betyda för honom. Jag skrev det rakt från hjärtat så för mig var det ju helt normala saker jag tänkt på hur länge som helst. Men för honom betydde det tydligen hur mycket som helst. Han hade blivit så rörd så att han hade gråtit när han läst det. Han blev så lycklig. 

Under världens längsta kram fick jag höra tusen saker som någon aldrig har sagt till mig tidigare. 

Att jag gjorde hans dag, att jag var underbar, att jag var bäst, att han blev otroligt glad när jag var glad och att det var underbart att se mig le. 

"Jag kommer sakna dig så mycket!" 

Den meningen fick och får mig att gråta som aldrig förr. 

Glädjetårarna rinner bara och de går inte att stoppa. 

Den här människan är värd världens bästa sommar och jag hoppas att han vet det.

Tusen kramar och kärlek till dig.

 

"För mig betyder du så otroligt mycket och om det inte vore för dig hade jag inte tagit mig hit. Du kom in i mitt liv med ett leende på läpparna och ett garv som får vem som helst på bättre humör.

Speciellt mig. 

Puss och kram. //Petra"

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

<3

Av livetenligtpeppis - 30 december 2015 13:59


Av livetenligtpeppis - 30 december 2015 12:57

Har ni också den människan i ert liv? Den människan som alltid ställer upp för dig, i alla lägen, oavsett vad. Den människan som aldrig någonsin har svikit dig eller vänt ryggen mot dig när du behöver henne som mest. Den människan som funnits där med...

Av livetenligtpeppis - 29 december 2015 09:29


Världens bästa katt och jag hälsar god morgon  

Av livetenligtpeppis - 24 december 2015 09:15

Presentation


Hej hej! Kul att du tog din tid och titta in på min blogg! Mina allra största intressen är hästar och musik, så det är mest det mina inlägg handlar om. Men självklart skriver jag om livet i allmänhet! Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser DU min blogg?
 ...den är intressant
 ...du skriver bra inlägg
 ...du lägger upp många bilder
 ...du skriver om hästar
 ...jag känner dig och vill vara snäll
 ...du uppdaterar ofta
 ...jag läser inte din blogg

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards