livetenligtpeppis

Alla inlägg den 17 oktober 2014

Av livetenligtpeppis - 17 oktober 2014 18:57

Idag är det alltså fredag igen, vilket jag är överlycklig för!

Ligger i soffan under täcket och fryser & lyssnar på massor av bra musik. 

Känner att denna veckan har varit lite kaotisk på nåt sätt. Men ändå sjukt bra. I tisdags red jag ju en jättebra ridlektion på en jättemysig häst tex, och igår löste jag ett tjafs med en av de gosigaste människorna på jorden, vilket både han och jag är överlyckliga över. Känns PERFECT igen!

 

Imorgon blir det förhoppningsvis stall men just nu känns det som det kanske blir en lördag hemma. 

Fryser verkligen jättemycket.

 

På måndag är det bara 3 skoldagar innan höstlovet!!!!! 

Ska ha utvecklingssamtal på onsdagen och resterande halvan har på fredagen, så vi är lediga då vi inte har utvecklingssamtal. Fast på fredagen har vi halvdag, annars missar vi så mycket. På torsdag har vi också halvdag för då ska vi ha simtest, som jag inte kommer vara med på. 

Undrar om jag får sovmorgon då eller om jag ändå måste åka med till Eriksdahl....

Hoppas självklart på sovmorgon haha!

 

Nu ska jag värma mig och invänta kvällens Idol!

Trevlig helg!

Presentation


Hej hej! Kul att du tog din tid och titta in på min blogg! Mina allra största intressen är hästar och musik, så det är mest det mina inlägg handlar om. Men självklart skriver jag om livet i allmänhet! Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser DU min blogg?
 ...den är intressant
 ...du skriver bra inlägg
 ...du lägger upp många bilder
 ...du skriver om hästar
 ...jag känner dig och vill vara snäll
 ...du uppdaterar ofta
 ...jag läser inte din blogg

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards