livetenligtpeppis

Alla inlägg den 31 oktober 2014

Av livetenligtpeppis - 31 oktober 2014 10:58

Hej hej! 

Jag måste vara den sämsta bloggaren genom tiderna. 

Jo, det måste jag.

 

Idag är det bortamatch mot Ekbacken! Första start är kl 15.00 och vi ska vara samlade i stallet (hemma) kl 1. 

Så snart ska jag ge mig ut mot tunnelbanan för att sedan möta Wilma i Farsta C. 

Är inte sådär jättenervös, första gången jag kommer sitta på hästen liksom, och dessutom kan jag programmet så nothing to be worried about. 

 

Nu ska jag packa ned det sista, sen ska jag gå. 

Blev ett väldigt kort inlägg men OM JAG KOMMER IHÅG ( !!! ) ska jag blogga ikväll också, om hur det gick och kanske lite om höstlovet och vecorna innan det. 


Presentation


Hej hej! Kul att du tog din tid och titta in på min blogg! Mina allra största intressen är hästar och musik, så det är mest det mina inlägg handlar om. Men självklart skriver jag om livet i allmänhet! Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser DU min blogg?
 ...den är intressant
 ...du skriver bra inlägg
 ...du lägger upp många bilder
 ...du skriver om hästar
 ...jag känner dig och vill vara snäll
 ...du uppdaterar ofta
 ...jag läser inte din blogg

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards