livetenligtpeppis

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av livetenligtpeppis - 4 maj 2012 18:23

Hejsan!   

I förra inlägget skrev jag ju att vi skulle ha spårdag idag, och det hade vi! Super-kul!!!!!!! 

Först lekte vi massor av lekar med 1:orna(lääääänge) sen åt vi lunch. Vi fick kokt korv med bröd.Gott Efter lunchen fick vi städa klassrummen! Inte så kul men man fick iallafall något att göra! Hihi!!   



Jag undrar en sak...Vilken av de bilder som kommer nu, tycker du som läser detta just nu, är finast?   

Denna   eller denna  eller denna kanske  


or this   eller den här    eller...Den här....    


Skriv gärna  en kommentar om vilken som just du tyckte var finast!   



Det var nog allt för idag! Imorgon ska jag och min bästa kompis till stallet, så då kommer ni få läsa om vad som hände där! Ha det bra! //Peppis        

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej hej! Kul att du tog din tid och titta in på min blogg! Mina allra största intressen är hästar och musik, så det är mest det mina inlägg handlar om. Men självklart skriver jag om livet i allmänhet! Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser DU min blogg?
 ...den är intressant
 ...du skriver bra inlägg
 ...du lägger upp många bilder
 ...du skriver om hästar
 ...jag känner dig och vill vara snäll
 ...du uppdaterar ofta
 ...jag läser inte din blogg

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards