livetenligtpeppis

Alla inlägg den 7 maj 2012

Av livetenligtpeppis - 7 maj 2012 17:42

Hej allesammans! 

Idag hade vi NO-prov! Det var faktiskt inte så svårt...Jag trodde att det skulle vara det, men det var det inte. Det kändes grymt bra när jag hade gjort provet och visste att jag hade svarat rätt på nästan alla frågor!     Sååååå skönt!!!    




Jag sa ju att jag skulle försöka ladda upp en bild på min sköthäst, eller hur?

Så här är han! Min älskade Cesar     Söt va?   Tyvär hade jag ingen bild på min bästis sköthäst, men får försöka att ladda upp någon   



Men medans jag ändå lägger upp bilder på Cesar, kan jag ju lägga upp två bilder på min ena katt!

Här är han:  Men han är mycket sötare när han inte gäspar! Gullig va?   




Kan inte blogga mer just idag...Skulle vilja, men kan inte....Vi ska åka och ta festingsprutan!!!!!!!    Hjälp mig, snälla? Fast, det är bra om jag tar den så...Jag ska göra det! 


Önska mig lycka till! //Peppis         

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej hej! Kul att du tog din tid och titta in på min blogg! Mina allra största intressen är hästar och musik, så det är mest det mina inlägg handlar om. Men självklart skriver jag om livet i allmänhet! Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser DU min blogg?
 ...den är intressant
 ...du skriver bra inlägg
 ...du lägger upp många bilder
 ...du skriver om hästar
 ...jag känner dig och vill vara snäll
 ...du uppdaterar ofta
 ...jag läser inte din blogg

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards