livetenligtpeppis

Alla inlägg den 5 maj 2012

Av livetenligtpeppis - 5 maj 2012 15:40

Hej allesammans!!!

Idag har jag och min bästa vän varit i stallet!   Det var super-kul där! (Som det alltid är ) Jag är skötare på världens bäääästa häst!!!!!!!! Han heter Cesar och är ett danskt halvblod.  Han har vita halv-strumpor på bakbenen och så har han vita hår i pannan, annars är han fux! Sååå gullig!!!!!  Kanske kan ladda upp en bild på honom i nästa inlägg. Ska försöka , om ni vill!  


Min bästis är skötare på en ponny som heter Goliat! Han är sååååååå söt!!!!! Han är brun med två vita och två svarta strumpor! Han har en bläs och har svart man och svans!!! Så himla gullig!!!       


Min kompis gillar nog sin sköthäst mer än vad hon gillar min, och det är ju såklart! Och det är samma hos mig! Jag gillar Cesar mer än Goliat, det finns några anledningar, och en av dom är att jag känner Cesar mer än vad jag känner Goliat. Men Goliat är världens bästa ponny!!!!!!!!!!!!!!          



Nu tycker jag att det har varit lite för mycket häst-snack, inte sant? Men ni förstår ju att jag och min kompis är häst-tokiga!  Eller hur? Hehe...

Hur som hälst! Det var nog allt för idag! 


                                                              //Peppis   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej hej! Kul att du tog din tid och titta in på min blogg! Mina allra största intressen är hästar och musik, så det är mest det mina inlägg handlar om. Men självklart skriver jag om livet i allmänhet! Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser DU min blogg?
 ...den är intressant
 ...du skriver bra inlägg
 ...du lägger upp många bilder
 ...du skriver om hästar
 ...jag känner dig och vill vara snäll
 ...du uppdaterar ofta
 ...jag läser inte din blogg

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards