livetenligtpeppis

Alla inlägg den 20 maj 2012

Av livetenligtpeppis - 20 maj 2012 20:24

Hejsan svejsan! 

Jag och min familj har varit på landet heeela helgen! Förutom på fredag kvällen och halva lördagen. Då skjutsade mamma mig och min bror till stallet! Hon skjutsade mig till stallet och min brorsa till hans fotbollsmatch... 


Det har varit sååååååååååå himla varmt på landet!!! Jag har typ varit ute varenda dag!!! På torsdagen var det VARMT men inte jäääääääääääääääääääääääääätte varmt. Jag kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde då, men en sak kommer jag ihåg! Det var att jag och min mamma åkte till mormor för att hälsa på henne, och så!


På fredagen var vi bara ute och tog det lungt. Eller, jag och pappa åkte till en ja...Vad ska man kalla det? Brädgård? Aa, det får heta brädgård nu!   Vi åkte iallafall dit för att köpa skruvar. Det ligger vid vattnet så det svalkade skönt! 


På lördagen så var jag ju i stallet men när vi kom tillbaka till landet så åkte vi till mormor för att fira hennes födelsedag! God tårta var det! Och bullar, och saften och..Ja, allt var gott!!!!


På söndagen åkte vi ju hem så...Det var väl allt från mig. Ha det bra! //Peppis     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej hej! Kul att du tog din tid och titta in på min blogg! Mina allra största intressen är hästar och musik, så det är mest det mina inlägg handlar om. Men självklart skriver jag om livet i allmänhet! Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser DU min blogg?
 ...den är intressant
 ...du skriver bra inlägg
 ...du lägger upp många bilder
 ...du skriver om hästar
 ...jag känner dig och vill vara snäll
 ...du uppdaterar ofta
 ...jag läser inte din blogg

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards