livetenligtpeppis

Alla inlägg den 2 december 2012

Av livetenligtpeppis - 2 december 2012 17:39

Hejsan hoppsan, falle ralle ra'! 

När julen kommer ska varenda unge vara gla'!!

 

Det var en snutt av en julsång det! 

Som det står i rubriken är det vinter på riktigt nu! Gick till affären med mamma alldeles nyss och då var det -10! 

Ungefär såhär såg jag ut när jag tittade på termometern:   

  

Men jag tycker att det är kul med snö och kyla! Det ska inte vara för kallt men typ runt -10 blir toppen!

 

Har tittat på Globen Horse Show idag!!!   

På tv...  

Men det var kul att se ändå! En svensk vann nämligen dressyren!!  

 

 

Var i stallet igår! 

Gjorde det allra mesta: skötte, smörjde, luciaträning och skurade bort det mesta av Cesars bajs som han fint och prydligt hade satt upp på väggarna...   


Luciaträningen gick bra igår!! Måste kanske öva lite mer på mitt scenspråk, men annars gick det hur bra som helst!! 

 

Jag blev lucia och det ska bli jättekul!!!   

 

Nu ska jag titta på förra veckans avsnitt av Solsidan, som jag missade...

 

Ha en trevlig första advent-kväll!!   

//Peppis   

Presentation


Hej hej! Kul att du tog din tid och titta in på min blogg! Mina allra största intressen är hästar och musik, så det är mest det mina inlägg handlar om. Men självklart skriver jag om livet i allmänhet! Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser DU min blogg?
 ...den är intressant
 ...du skriver bra inlägg
 ...du lägger upp många bilder
 ...du skriver om hästar
 ...jag känner dig och vill vara snäll
 ...du uppdaterar ofta
 ...jag läser inte din blogg

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards