livetenligtpeppis

Alla inlägg den 20 december 2012

Av livetenligtpeppis - 20 december 2012 18:30

Hej hej!

Imorgon är det äntligen jullov!! För dom i våran skola iallafall. Andra kanske redan har haft julavslutning, eller vad man nu vill kalla det.   

 

Hade eng-glosor idag. Tror det gick bra!!

Vi fick tillbaka förra veckans och förrförra veckans. Hade alla rätt!!!   

Fick också tillbaka SO-proven...

Hade i hög grad!!!! Är väldigt nöjd!!! 

 

Hade ju en till eng-läxa. Man skulle ta en text som var ungefär 1 min lång och läsa den för klassen. Min var inte direkt 1 min lång, utan typ 15 sekunder. Ungefär...

Men jag tycker att dikten jag valde faktiskt var väldigt vacker!   

Hittade den på google.   


 

Vacker?

 

Har inga läxor så kan ta det lungt idag. Jo förrästen! Vi ska ha knytis imorgon och alla ska baka något. Jag ska baka tigerkaka. Det har jag bestämt mig för!

Ska göra det när disken är ren så att det finns lite plats att baka på. 

Så jag kan blogga lite till. 

 

Sitter och lyssnar på I Would med One Direction. Dom är jättebra!! Låtarna också för den delen.

 

Idag hade vi musik och då körde vi music-quiz. Laget som jag var i kom näst sist. Vi var två poäng från vinnarna...

Men det var ju bara ett spel! 

 

Till lunch i skolan blev det pannerad fisk med potatis. Jag tycker att det är jättegott!! 

 

 

Snart är det julafton! Längtar! Men det är verkligen inte långt dit! Bara 4 dagar kvar!

Och när julafton har varit är det ju inte långt till nyårsafton!   

Sen får man vänta ett tag tills nästa högtid kommer. Men det är inte länge! 

 

Ska snart baka. 

Ha det bra! Och om jag inte bloggar innan julafton (men det tror jag att jag komer göra), God jul!!

//Peppis   

Presentation


Hej hej! Kul att du tog din tid och titta in på min blogg! Mina allra största intressen är hästar och musik, så det är mest det mina inlägg handlar om. Men självklart skriver jag om livet i allmänhet! Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser DU min blogg?
 ...den är intressant
 ...du skriver bra inlägg
 ...du lägger upp många bilder
 ...du skriver om hästar
 ...jag känner dig och vill vara snäll
 ...du uppdaterar ofta
 ...jag läser inte din blogg

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards