livetenligtpeppis

Alla inlägg den 12 december 2012

Av livetenligtpeppis - 12 december 2012 19:35

Hej hej!!

Idag är det 12-12-12!!!!! 

Sista gången dag-månad-år är samma...  

 

 

Har haft en toppendag idag!! 

Rolig matteleketion, film på svenskan, halv god lunch..., rolig men ganska jobbig idrott och en kul NO-leketion!!

 

På idrotten var vi på IP och åkte skridskor, men dom som inte hade skrådskor fick hitta på något annat. Jag, Jossian och några andra gick spåret. I vanliga fall är det inte jobbigt att gå där, men när man har täckbyxor, vinterjacka, mössa, halsduk och vantar blir det jobbigt och VARMT!!!!


Men det var faktiskt rätt så kul ändå!   

 

Ska göra lite på matteläxan nu. 

Ha en trevlig 12-12-12 kväll!! //Peppis 

 

Presentation


Hej hej! Kul att du tog din tid och titta in på min blogg! Mina allra största intressen är hästar och musik, så det är mest det mina inlägg handlar om. Men självklart skriver jag om livet i allmänhet! Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser DU min blogg?
 ...den är intressant
 ...du skriver bra inlägg
 ...du lägger upp många bilder
 ...du skriver om hästar
 ...jag känner dig och vill vara snäll
 ...du uppdaterar ofta
 ...jag läser inte din blogg

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards