livetenligtpeppis

Alla inlägg den 27 december 2012

Av livetenligtpeppis - 27 december 2012 20:23

Hejsan svejsan och god fortsättning!!

 

Kom hem från landet igår och då var jag ganska trött så bloggade inte. Men idag har jag vart ledig och kunnat blogga hela dagen om jag ville det, men det kändes lite mycket...

 

Sitter just nu och lyssnar på One Direction's Rock me. 

Det känns som att varje gång jag bloggar lyssnar jag på en av deras låtar. Men dom är faktiskt jättebra!!!!! 

 

Har varit i Sickla idag och köpt ridbyxor. Vita...

Men om man t.ex ska vara med på klubbhoppningen i stallet behöver man klubbkläder och nu har jag det! Så nu kan jag vara med. 

 

 

Hur har eran jul varit förresten?

Min har varit toppen! Fick en pläd i julklapp som jag bara ääääääälskar!!!! Den har englands flagga på sig och jag älskar verkligen england. Jag gillar att nästan alla är så trevliga mot varandra,filmerna som kommer därifrån, deras musik! Det bara är så!   

 

Fick inte bara pläden i julklapp utan också ridhandskar, ridstrumpor, ridbyxorna som jag nämde förut, en chokladflaska (kommer bild på den imorgon eller på lördag) en jääättemysig pyamas och några andra saker. 

  

 

På måndag är det nyårsafton dårå. Det här året har gått ganska fort tycker jag. Eller?

Ska fira med en del av släkten. Inte stor, men det blir alltid lika roligt!! 

 

Ska vara hemma imorgon också. Undrar vad man ska hitta på...

Någon ide´ kanske? Skriv gärna en kommentar i sådanna fall. 

 

Lyssnar nu på Heart Attck av samma band.  

 

Har inget att göra... 

Snart är kl 9...

Dom andra tittar på Indiana Jones men jag vill inte...

Tycker inte om den filmen...

Öhhhhhhh! Vad ska man hitta på???



Får väl typ gå och titta på Indiana Jones ändå...

  


//Peppis   

 

Presentation


Hej hej! Kul att du tog din tid och titta in på min blogg! Mina allra största intressen är hästar och musik, så det är mest det mina inlägg handlar om. Men självklart skriver jag om livet i allmänhet! Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser DU min blogg?
 ...den är intressant
 ...du skriver bra inlägg
 ...du lägger upp många bilder
 ...du skriver om hästar
 ...jag känner dig och vill vara snäll
 ...du uppdaterar ofta
 ...jag läser inte din blogg

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards