livetenligtpeppis

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av livetenligtpeppis - 5 januari 2013 17:48

Hej hej!!

Hyrde ju häst igår och hade ju önskat Cesar. Men hans andra skötare som skulle hyrt dagen innan ändrade till fredagen och hon hade också önskat Cesar. Och eftersom att båda hade önskat honom så blev det ju lite mer rättvist om ingen fick hyra honom, men då hade en av ridlärarna lottat om vem som skulle få hyra honom.

Och vem förlorade?

Jo jag!

Så då fick jag hyra Riwer istället. För att ridläraren som lottade hade fått för sig att jag gillar att rida Riwer. Och det hade han ju rätt i för det gör jag verkligen!!!! 

Sen så tänkte jag inte så mycket på att det kunde vart jag som hyrde Cesar. Jag hade fullt upp med en busig Riwer! 

På första leketionen var han väldigt seg och envis i början, men inte länge. För jag var lika envis som han!

Annars gick leketionen jättebra!!

 

Leketion nummer 2 gick också bra! Då var det självständigt pass.

 

När hyrdagen var slut skötte jag Cesar och var med mina kompisar.

 

Var ju i stallet idag också! Då fixade jag Cesars vattenkopp, smörjde sadel och träns och skötte Cesar. Och medans jag skötte tog Jossian x-antal bilder...

Men dom var jättefina!! 

Hon skickade några till mig. Och det betyder att jag kommer att lägga upp dom på bloggen. Typ...

NU!:

 Me and my lovely Cesar      



    Åååååhh vad jag tycker om honom!! Jag rent sagt ÄLSKAR honom!!! 



Ha en toppenkväll!! //Peppis 

 

I LOVE Cesar!!!!!!!!


Presentation


Hej hej! Kul att du tog din tid och titta in på min blogg! Mina allra största intressen är hästar och musik, så det är mest det mina inlägg handlar om. Men självklart skriver jag om livet i allmänhet! Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser DU min blogg?
 ...den är intressant
 ...du skriver bra inlägg
 ...du lägger upp många bilder
 ...du skriver om hästar
 ...jag känner dig och vill vara snäll
 ...du uppdaterar ofta
 ...jag läser inte din blogg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards