livetenligtpeppis

Alla inlägg den 18 januari 2013

Av livetenligtpeppis - 18 januari 2013 18:10

Tjena tjena, trevlig freda'!!

Har haft mattetest idag. Hoppas att det gick bra. 

 

Till lunch blev det mustig köttgryta och potatis. Först trodde jag att det var "mysig" köttgryta...

Det var helt okej. Kunde vara bättre, men man ska faktiskt inte klaga!

 

Kom hem från skolan för ett tag sen, åt middag när jag kom hem och har inte gjort så mycket mer. Hemma alltså...I skolan var det nämligen full fart på mig!! 

 

Det är verkligen skönt att det är fredag!! Har haft en rätt så bra vecka faktiskt. Och imorgon ska jag till stallet! Och på söndag. Ska hyra häst. IGEN. Heh...

Men det är superkul, och jag betalar oftast med egna pengar. Om jag inte betalar allt själv, betalar jag iallafall en del.

 

 

Ska titta på gladiatorerna ikväll. Dom jag hejar på förlorar alltid. Iallafall i denna sesong.

 

Har tråååkigt!! Någon idé på vad man kan göra? 

Ska jag kanske läsa lite ur min bok?

Vet inte. Får väl bara hitta på något, antar jag. 

 

Ha en riktigt trevlig helg!!! //Peppis 

Presentation


Hej hej! Kul att du tog din tid och titta in på min blogg! Mina allra största intressen är hästar och musik, så det är mest det mina inlägg handlar om. Men självklart skriver jag om livet i allmänhet! Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser DU min blogg?
 ...den är intressant
 ...du skriver bra inlägg
 ...du lägger upp många bilder
 ...du skriver om hästar
 ...jag känner dig och vill vara snäll
 ...du uppdaterar ofta
 ...jag läser inte din blogg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards