livetenligtpeppis

Alla inlägg den 6 januari 2013

Av livetenligtpeppis - 6 januari 2013 16:18

Tjabba tjena!!

Våra katter blev väldigt glada när vi kom hem med mat! Inte bara torrfoder utan även mjukmat, som får deras fisar att lukta pyyyyton!!!  Kan nästan användas som tårgas.

Usch! 

 

Istället för att titta på min brorsas handbollsmatch blev det bullbak. Längderna blev lite brända, men de andra bullarna blev superfina!! Typ...

   

Det var bullarna ja...


Är ledig imorgon!! Alla i min skola har studiedag!! Ska bli skönt att ha en extradag ledigt!

Ha det bra!! //Peppis   

 

Av livetenligtpeppis - 6 januari 2013 10:22

Hej! 

Blir ett kort inlägg idag. Kanske kommer det ett längre ikväll.

 

Ska snart gå till djursjukhuset. Det har inte hänt något med våra katter, ska bara dit och köpa mat åt dom.   

Skulle tittat på min brorsas hanbollsmatch vid 12, men det verkar som att det inte blir något av det...

 

Ska typ gå nu. 

Ha det bra!!! //Peppis  

Presentation


Hej hej! Kul att du tog din tid och titta in på min blogg! Mina allra största intressen är hästar och musik, så det är mest det mina inlägg handlar om. Men självklart skriver jag om livet i allmänhet! Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser DU min blogg?
 ...den är intressant
 ...du skriver bra inlägg
 ...du lägger upp många bilder
 ...du skriver om hästar
 ...jag känner dig och vill vara snäll
 ...du uppdaterar ofta
 ...jag läser inte din blogg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards