livetenligtpeppis

Alla inlägg den 12 januari 2013

Av livetenligtpeppis - 12 januari 2013 16:18

Tjabba tjena!!

Har varit i stallet sedan kl 9 imorse. Kom hem vid 3 igen. Har nu duschat och tittat på bilderna som jag fotade  idag. En av dom är veckans bild!!!

Har inte skött idag...Fy på mig!! 

Imorse gick han på "specialleketionen" och en vanlig leketion, sen gick han ut i hagen och kom inte in igenn förän när jag tänkte åka hem. 

Men jag har smöjt. Fast det var på håret att mina fingrar frös ihjäl...

 

Här kommer bilderna!:


Cesar och Tarantino


 MusseLiquorice 

Cesar

         Musse   

Rut

 

Liquorice

   

Cesar och Buzzy     Långben och Tarantino   Tarantino och Ossi     

Puss hästen Cesar          

    

Och veckans bild är denna....:

 

Cesar!!   

Älskar honom fortfarande!!




Längtar till tisdagen!!

Då ska vi kanske rida ut om vädret tillåter. Eftersom att jag red Lucky förra tisdagen kommer jag kanske få honom nu på tisdag också, och han är lite lättskrämd så att rida ut i skogen i snön...

Jaja. Om jag åker av får man hoppas att han inte drar iväg, och att man landar på ett mjukt ställe. 

 

Ha en riktigt bra helg!! //Peppis   

Presentation


Hej hej! Kul att du tog din tid och titta in på min blogg! Mina allra största intressen är hästar och musik, så det är mest det mina inlägg handlar om. Men självklart skriver jag om livet i allmänhet! Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser DU min blogg?
 ...den är intressant
 ...du skriver bra inlägg
 ...du lägger upp många bilder
 ...du skriver om hästar
 ...jag känner dig och vill vara snäll
 ...du uppdaterar ofta
 ...jag läser inte din blogg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards