livetenligtpeppis

Alla inlägg den 1 januari 2014

Av livetenligtpeppis - 1 januari 2014 16:35

Hallå!

Ja idag är det alltså 1/1-2014.

Känns konstigt att skriva det... Men man vänjer sig väl?

Har firat nyår med min moster och hennes man och sen såklart hela min familj. Vi hade jättemysigt och herregud vilken god mat vi åt!! 

 

Vi stannade uppe till tolvslaget och jag tog med mig min kamera för att fotografera fyrverkerierna. Det blev några väldigt bra bilder! Dom laddar jag säkert upp i helgen tror jag. För imorgon och på fredag ska jag till paradiset!!

(paradiset=stallet)

Det är hoppkurser båda dagarna. Ska bli superkul!! Är grymt taggad!! Och sen ska jag ju få traffa Cesar igen!! 

Saknar honom!!!!!!!

 

Städar mitt rum, målade om i lördags, så nu passar jag på att städa. 

Tack pappa för att du hjälpte mig att måla om och för att du gjorde det mesta  

Tack mamma för att du hjälper mig att städa  

 

 

Om en vecka börjar skolan. Saknar den inte ett dugg! Men man kan ju hoppas på att VT 2014 iallafall blir bättre än HT 2013. Den har verkligen varit hemsk. :( 

 

Mina förhoppningar inför 2014 är väl inte så stora. Blir väl som alla andra år fast att man blir ännu ett år äldre.  

 Hoppas att ni avslutade 2013 på ett bra sätt och att ni startade 2014 på ett ännu bättre sätt! 

Ha det bra, hej hopp!

Presentation


Hej hej! Kul att du tog din tid och titta in på min blogg! Mina allra största intressen är hästar och musik, så det är mest det mina inlägg handlar om. Men självklart skriver jag om livet i allmänhet! Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser DU min blogg?
 ...den är intressant
 ...du skriver bra inlägg
 ...du lägger upp många bilder
 ...du skriver om hästar
 ...jag känner dig och vill vara snäll
 ...du uppdaterar ofta
 ...jag läser inte din blogg

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards