livetenligtpeppis

Alla inlägg den 31 januari 2014

Av livetenligtpeppis - 31 januari 2014 18:44

Hejsan svejsan!

Idag är det fredag! Imorgon ska jag och massor andra människor åka till Götebrog. Min häftiga bror och hans handbollslag ska spela steg fyra i ungdomsSM. Så jag och mamma ska följa med och heja! Bussen går imorgon bitti kl 05.30 Hm...Lite tidigt för min smak. Men det ska bli grymt kul!

 

I tisdags red jag Tintin. Det gick superbra!! Han lyssnade jättebra och var väldigt avslappnad. Isabell var och åkte skidor så vi red för Rebecca. Vi red i galopp på serpentinbågar på långsidorna och skrittade på kortsidorna. Då ställde vi. Mer mot slutet hade vi trav på både kort- och långsidorna(serpentinbågarna) och från X gjorde vi en volt ut till spåret. I skritt. Som sagt gick det jättebra och det var en rolig övning. 

Finaste Tintin <3

 

I onsdags red jag Winden. Det gick också bra!! Han var till en början lite stel och väldigt stark. Men efter galoppen slappnade han av mer och mer. Det vi gjorde mest var att lägga en 10 metersvolt vid E och B på långsidorna (i trav) och då tänka på tempo, vägen och vår sits. Det var en rätt så ansträngande övning, men det gick bra!! 

 

Innan jag började blogga satte jag precis in en kladdkaka i ugnen som jag nu ska ska kolla till. Och sen ska jag väl äta middag och packa till imorgon. 

Vi hörs och ses! 

 

Presentation


Hej hej! Kul att du tog din tid och titta in på min blogg! Mina allra största intressen är hästar och musik, så det är mest det mina inlägg handlar om. Men självklart skriver jag om livet i allmänhet! Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser DU min blogg?
 ...den är intressant
 ...du skriver bra inlägg
 ...du lägger upp många bilder
 ...du skriver om hästar
 ...jag känner dig och vill vara snäll
 ...du uppdaterar ofta
 ...jag läser inte din blogg

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards