livetenligtpeppis

Alla inlägg den 6 januari 2014

Av livetenligtpeppis - 6 januari 2014 17:36

Hej! 

Ja som det står i rubriken så är mitt rum nu alldels klart! Väggarna är målade havsgröna, skrivbordet är målat vitt, nya gardiner är fixade och min gamla dammiga lampa är nu utbytt till en ny och inte alls dammig lampa! Är otroligt nöjd! Tack pappa och mamma!

 

Som alla säkert redan vet förlorade Sveriges juniorlag juniorVM på hemmaplan. Skittråkigt, men silver är faktiskt INTE dåligt!! Självklart är det väl skitkul att vinna hela alltet, men nu gjorde ju Finland det och det är ju bara en som kan vinna så deppa inte.

 

Imorgon ska jag till stallet! :D Ska bli sjuuuukt kul!!! (även om jag har varit där typ 1000 gånger) Men det är mitt eget paradis, så DON'T JUDGE! 

Skulle gärna rida Riwer imorgon, men antagligen inte. Känns som om jag får rida Goliat (gjorde det sista gången innan jullovet nämligen) Men vi får se! <3

 

 

Presentation


Hej hej! Kul att du tog din tid och titta in på min blogg! Mina allra största intressen är hästar och musik, så det är mest det mina inlägg handlar om. Men självklart skriver jag om livet i allmänhet! Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser DU min blogg?
 ...den är intressant
 ...du skriver bra inlägg
 ...du lägger upp många bilder
 ...du skriver om hästar
 ...jag känner dig och vill vara snäll
 ...du uppdaterar ofta
 ...jag läser inte din blogg

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards