livetenligtpeppis

Alla inlägg den 5 januari 2014

Av livetenligtpeppis - 5 januari 2014 12:51

Hej!

I torsdags och fredags var det hoppdagar på ridskolan och jag fick hoppa Eros. Skulle haft Riwer men fick byta. Hursomhelst spelade det inte direkt så stor roll! Eros som älskar att hoppa tyckte att det var jättekul och ville gärna springa på lite här och var men okontrollerat var det aldrig. Vi hoppade en liten bana, den första lektionen gick det ibland lite fort men vi båda var pigga så det passade ju. De andra två lektionerna var Eros fortfarande pigg men jag lite halv trött (haha) så då red vi i mitt tempo, och det passade alldeles utmärkt!

Har haft två perfekta dagar med Eros och alla andra hästar och människor! Och att dessutom avsluta dom dagarna med att skritta och trava av nya hästen Binaco var ju inte helt fel! 

 

Igår var jag i stallet igen och då stod jag och myste med världens bästa häst i en halvtimme och det fins inget bättre än det, kan jag lova! 

Och den mysstunden kommer nog antagligen upprepas flera gånger! ;) Finns inget stopp, kan stå där hur länge som helst och aldrig bli trött på det. 

 

Presentation


Hej hej! Kul att du tog din tid och titta in på min blogg! Mina allra största intressen är hästar och musik, så det är mest det mina inlägg handlar om. Men självklart skriver jag om livet i allmänhet! Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser DU min blogg?
 ...den är intressant
 ...du skriver bra inlägg
 ...du lägger upp många bilder
 ...du skriver om hästar
 ...jag känner dig och vill vara snäll
 ...du uppdaterar ofta
 ...jag läser inte din blogg

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards