livetenligtpeppis

Direktlänk till inlägg 21 maj 2012

Hello!

Av livetenligtpeppis - 21 maj 2012 18:34

Hallåjsan!

Hur mår ni? Jag mår bra om någon undrar!   Jag vet inte varför men jag är ovanligt glad idag!!!  

Har faktiskt ingen aning varför...! Ni kanske vet? Jag ska försöka klura ut det själv, men om ni tror er veta skriv gärna en kommentar!   Påtal om att vara glad! Jag tänkte skriva några saker som gör mig glad, och då tänkte jag att ni kunde skriva lite saker som gör er glada! Om ni vill, förstås! Hihi!   (i kommentarer alltså)  


Okej! Här kommer lite saker som gör mig glad:

Cesar   

Mina katter   

Min familj+släkt   

Min bästa kompis   

Mina kompisar  

Att vara i stallet   

MAAASSOR MED SAKER GÖR MIG GLAD!!!!!!! Kan inte skriva alla för då kommer jag aldrig sluta skriva...


Men kom ihåg att skriva något som gör er glada i en kommentar! Om ni vill!!  


Juste! En sak till som gör mig glad är att vara på Grönalund! Jag och min bästis ska dit på lördag!!!! Ska bli superkul!!!!!!!      Ha det bra! //Peppis

 
 
Ingen bild

Mamma

22 maj 2012 06:39

Jag blir glad när du är glad, (typiskt mammasvar!!)

livetenligtpeppis

22 maj 2012 20:34

;) Älskar dig!

 
Ingen bild

Carina

26 maj 2012 17:12

Jag blir glad nu tex när jag ser en fjäril utanför...Jag blir jätteglad av våra katter förståss!!Jag blir också glad av god mat och jag blev hemskt glad när Matti berömde min mat och sa att jag som alltid lagar god mat:) Idag har jag planterat blommor och jag blir mycket glad när det är klart och det blir fint i krukan:))Jag blir förståss glad när jag träffar dig också....

livetenligtpeppis

27 maj 2012 12:57

Taaaaaaack!!!!!! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

<3

Av livetenligtpeppis - 30 december 2015 13:59


Av livetenligtpeppis - 30 december 2015 12:57

Har ni också den människan i ert liv? Den människan som alltid ställer upp för dig, i alla lägen, oavsett vad. Den människan som aldrig någonsin har svikit dig eller vänt ryggen mot dig när du behöver henne som mest. Den människan som funnits där med...

Av livetenligtpeppis - 29 december 2015 09:29


Världens bästa katt och jag hälsar god morgon  

Av livetenligtpeppis - 24 december 2015 09:15

Presentation


Hej hej! Kul att du tog din tid och titta in på min blogg! Mina allra största intressen är hästar och musik, så det är mest det mina inlägg handlar om. Men självklart skriver jag om livet i allmänhet! Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser DU min blogg?
 ...den är intressant
 ...du skriver bra inlägg
 ...du lägger upp många bilder
 ...du skriver om hästar
 ...jag känner dig och vill vara snäll
 ...du uppdaterar ofta
 ...jag läser inte din blogg

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards