livetenligtpeppis

Direktlänk till inlägg 29 maj 2012

River igen!!!!!! <3 <3 <3 <3 <3

Av livetenligtpeppis - 29 maj 2012 20:17

Hej på er!!!

Jag fick rida River idag!!! Igen....! Men det gör ingenting! För han är sååååååå himla duktig!!!!   (Och den här gången är det inte bara jag som tycker det)

Han är verkligen jätte-duktig!!! Han är lite kittlig och så, men det är väl alla? Eller....?

Aja! Vi hoppade idag igen och det gick jätte-bra!

River var pigg och glad!   Kanske inte så jätte-pigg men han ville iallafall hoppa! Glad var han garanterat!!!!   Han hade spetsade öron mot hindrerna nästan hela tiden. Så gullig!   


Min skol-dag har varit okej...Maten smakade konstigt och min kompis blev ledsen...Dessutom var det JÄTTE-VARMT i klassrummen så man fick lite ont i huvudet!      

Jag är inte förskyld, men snorig i näsan...Det är iiiinte kul!!!!   Fast...Vad ska man göra? Jag hoppas att ni är friska och mår bra!   


Nu ska jag nog borsta tänderna, och sen ska jag nog gå och lägga mig! Jag är såååå trött!!!   


Hejsvejs! //Peppis   

 
 
http://sofflon.myshowroom.se

http://sofflon.myshowroom.se

30 maj 2012 13:26

Hej!
Fin blogg! Kolla gärna in i min också :)

http://sofflon.myshowroom.se

livetenligtpeppis

30 maj 2012 18:02

Okii!!;) Tack!!! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

<3

Av livetenligtpeppis - 30 december 2015 13:59


Av livetenligtpeppis - 30 december 2015 12:57

Har ni också den människan i ert liv? Den människan som alltid ställer upp för dig, i alla lägen, oavsett vad. Den människan som aldrig någonsin har svikit dig eller vänt ryggen mot dig när du behöver henne som mest. Den människan som funnits där med...

Av livetenligtpeppis - 29 december 2015 09:29


Världens bästa katt och jag hälsar god morgon  

Av livetenligtpeppis - 24 december 2015 09:15

Presentation


Hej hej! Kul att du tog din tid och titta in på min blogg! Mina allra största intressen är hästar och musik, så det är mest det mina inlägg handlar om. Men självklart skriver jag om livet i allmänhet! Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser DU min blogg?
 ...den är intressant
 ...du skriver bra inlägg
 ...du lägger upp många bilder
 ...du skriver om hästar
 ...jag känner dig och vill vara snäll
 ...du uppdaterar ofta
 ...jag läser inte din blogg

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards