livetenligtpeppis

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av livetenligtpeppis - 3 juni 2012 15:07

Hej!!!!

Jag var ju i stallet igår, så när jag kom hem duschade jag och sen så tänkte jag blogga, men kom inte ihåg...Typiskt mig!!! Men om jag skulle ha bloggat igår så skulle jag nog skrivit såhär:


Hej!!! 

Imorse kom min bästa kompis och hennes mamma och hämtade mig. Vi båda skulle ju till stallet så hennes mamma skjutsade oss!   Det regnade heeeeeeela morgonen! Ni som inte brukar vara med hästar skulle säkert tycka att jag har fel, men det mysigaste som finns är att vara i stallet när det regnar!!!!!! Man kan liksom värma sig hos sin favorithäst eller sitta på höloftet och dricka varm choklad, eller (som de flesta gör) sitta i cafeterian...

Både jag och min kompis satt inne hos Cesar och Goliat och värmde oss!   Det blev fort varmt!!! 

Det har varit en fantastisk dag i stallet idag!!!  


Nu ska jag duscha, sen ska nog jag, mamma och min storebror titta på Morden i Midsomer...Det ska bli läskigt!! Men kul!   


Hejdå! //Peppis  




Det var inlägget från igår!   

Nu kommer dagens inlägg:

Jag och mamma har varit i Sickla och tittat på shorts till min brorsa och gummiskal til både mig och hans iPhone. Själv har jag en HTC...

Vi hittade ett snyggt iPhoneskal men inte ett ända HTCskal!!!!! Jag tror jag blir tokig!!!!!   


Äsch! Nu struntar vi i det! 

Snart ska jag cykla till min brorsa's fotbollsmatch...Hoppas att det går bra, för jag vill inte cykla hem med en besviken storebror....! 


Hoppas att ni har det bra! //Peppis   

Presentation


Hej hej! Kul att du tog din tid och titta in på min blogg! Mina allra största intressen är hästar och musik, så det är mest det mina inlägg handlar om. Men självklart skriver jag om livet i allmänhet! Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser DU min blogg?
 ...den är intressant
 ...du skriver bra inlägg
 ...du lägger upp många bilder
 ...du skriver om hästar
 ...jag känner dig och vill vara snäll
 ...du uppdaterar ofta
 ...jag läser inte din blogg

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards