livetenligtpeppis

Alla inlägg den 9 juni 2012

Av livetenligtpeppis - 9 juni 2012 16:42

Heeeej!!!!!

Idag har jag och min bästis varit i stallet som vanligt! Vi gjorde det vanliga, vilket är...

Att smörja

Att äta lunch

Att skratta

Att hjälpa dom som behöver hjälp

Att sköta


Men tyvär så han inte jag sköta idag....Inte kul!

För först så gick vi på en kurs, sen åt vi, sen hjäpte vi till i stallet och sen när jag skulle sköta så stog det en tjej som är med i USEK och skötte honom...Vår fritidsledare ska tävla honom imorgon så tjejen från USEK var hästskötare. 

Jag önskar att jag var det men aja!   


Hoppas att dom vinner imorgon!!! Lycka till Sandra och Cesar!!!!   



Jag vet inte vad jag ska skriva om....Jag kanske ska lägga ut en bild på mig och Cesar? 

Jag tror nog att jag ska göra det! Här kommer den:

 Jag betar honom utanför stallet  Här kommer den fast lite större...  

Visst är han söt?  


Här kommer en annan bild på honom:

 Och en till: Love you Cesar!!!!!        


Ja, vad ska jag skriva om nu? Eller lägga upp bilder på...Äsch! Jag vet inte....Men imorgon (om det inte händer något som är jäääättespännande) så ska jag skriva om hur det gick till när jag blev skötare på honom!   


Ha det bra! //Peppis            

Presentation


Hej hej! Kul att du tog din tid och titta in på min blogg! Mina allra största intressen är hästar och musik, så det är mest det mina inlägg handlar om. Men självklart skriver jag om livet i allmänhet! Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser DU min blogg?
 ...den är intressant
 ...du skriver bra inlägg
 ...du lägger upp många bilder
 ...du skriver om hästar
 ...jag känner dig och vill vara snäll
 ...du uppdaterar ofta
 ...jag läser inte din blogg

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards