livetenligtpeppis

Alla inlägg den 15 juni 2012

Av livetenligtpeppis - 15 juni 2012 19:26

Tjabba tjena!!!!   

Idag har jag ju varit på ridläger! Dag 2...Sista dagen....!!! Tråkigt, men jag har iallafall haft 2 suveräna dagar!!!! 


Första passet red vi ut, och då red jag på Ofelia! En supersnäll och söt (ganska stor) ponny!! Nu blev texten helt plötsligt tjock och mörk men ni får stå ut med det....  

Ofelia var jätteduktig och pigg!!!! Nu blev texten normal igen, vad bra!!   


Till lunch blev det kycklingpaj!!! Det var jättegott!!! Maggan lagar alltid jättegod mat!!!!   


Efter lunchen så fick grupp ett byta hästar igen. Jag fick Exxon, men jag bytte med en tjej för hon hade Blacky och jag känner Blacky mer än vad jag känner Exxon, och eftersom att dom är så stora så håller jag mig till en stor häst som jag känner!   

På den leketionen så var riktningen inställd på kontroll, eftersom att nästan alla red på stora hästar som dom kanske inte hade ridit på förut så är det viktigt med kontrollen!!! 


Nu kommer en bild på Blacky!! 

 Söt va?     

Efter den leketionen så mockade och krattade vi ridhuset! Sen var det "tack för idag slut för idag" som vår fritidsledare brukar säga!   


Nu tänkte jag också säga "tack för idag slut för idag", men jag tar min gamla vanliga:

Ha det bra!! //Peppis   

Presentation


Hej hej! Kul att du tog din tid och titta in på min blogg! Mina allra största intressen är hästar och musik, så det är mest det mina inlägg handlar om. Men självklart skriver jag om livet i allmänhet! Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser DU min blogg?
 ...den är intressant
 ...du skriver bra inlägg
 ...du lägger upp många bilder
 ...du skriver om hästar
 ...jag känner dig och vill vara snäll
 ...du uppdaterar ofta
 ...jag läser inte din blogg

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards