livetenligtpeppis

Alla inlägg den 13 juni 2012

Av livetenligtpeppis - 13 juni 2012 17:55

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjj!!!!

Igår var det skolavslutning!!!!!!  Det är soooooooommarlov!!!!!!!!!!! Det känns jättekonstigt att man inte ska till skolan imorgon! Jag kommer säkert att vakna i vanlig tid...Fast det är ändå ganska bra för jag ska på ridläger imorgon så det är bra att vakna i tid!   


Igår (tisdag) sov jag över hos min kompis Felle! Jag och några till alltså! Man ska ju fira avslutningen med sina kompisar innan man åker till landet! Jag åker iallafall till landet...

Aja! Vi tittade på en suuuuuuuperbra film!!!!!!!!!! TWILIGHT!!!!!!!!!!! Felle älskar dom filmerna!!! Och jag förstår varför!!!!!!!!!!! Åh dom är så bra!!!!!!   Jag skulle kunna se dom om och om igen!!!!!! Iiiiiiiiiiii!!!!!! Ni måste bara se dom filmerna!!!!!!! Snälla!!! Dom är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ bra!!!!!!!!!!!  Jag tror att jag har blivit galen!  




Nu måste jag ta det lungt! Phuuuu! Okej...Jag är lugn...

NEJ DET ÄR JAG INTE!!!!! MÅSTE SE FILMERNA IGEN!!!!!! Fast då blir det efter sommarlovet...Om inte mamma eller pappa hyr eller köper filmerna.... 


Vi får se.....  Hoppas att ni som har slutat skolan och tagit semester får en suuuuuuuuuuuuuuperbra och rolig sommar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! //Peppis     

Presentation


Hej hej! Kul att du tog din tid och titta in på min blogg! Mina allra största intressen är hästar och musik, så det är mest det mina inlägg handlar om. Men självklart skriver jag om livet i allmänhet! Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser DU min blogg?
 ...den är intressant
 ...du skriver bra inlägg
 ...du lägger upp många bilder
 ...du skriver om hästar
 ...jag känner dig och vill vara snäll
 ...du uppdaterar ofta
 ...jag läser inte din blogg

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards