livetenligtpeppis

Alla inlägg den 20 juni 2012

Av livetenligtpeppis - 20 juni 2012 18:17

Hej...Jag vill inte skriva så mycket men jag skriver om det som har hänt idag...

Min mamma skjutsade mig och Jossian till stallet för det var skötarritt, och på S.ritten så är det ju meningen att man ska få rida på sin sköthäst, men varken jag eller Jossian fick det!!! Vi som verkligen hade sett fram emot det!!!!

Jag fick rida på ett sto som heter Goldie och Jossian på en valack som heter Zorro. Båda är underbara men man vill ju rida på sin sköthäst när det är det som är meningen...! 

 

Men nu kommer vi till det som jag tyckte var jobbigast.........................................
..................................................
.............

När vi kom tillbaka till stallet när vi hade suttit av och låtit den som skulle rida efter oss ta hästen, så var det några hästar som leddes in i transporter, och jag hopades verkligen att Cesar skulle vara kvar i sin box ett tag till så jag gick fort in i stallet och han stog i sin box somvanligt och tittade ut ur förnstret på allt som hände utanför! Jag blev så glad och gick in till honom för att GOSA!!!! Men efter ett liittet tag så hör jag ett en av ridlärarna säger: Kan ni två hämta Keaton och Cesar?

Då var jag tvungen att börja gråta!!!! Jag ville inte lämna honom!!!!!!!!!!!!!!! Men då kom det en tjej och sa att han skulle åka så då torkade jag tårarna och klappade honom en sista gång och önskade trevlig sommar...Sen gick jag till gödselstacken och grät ennu mer! Jag ville inte att någon skulle se mig, för ingen annan var ledsen över att hästarna skulle åka iväg...

 

Kan inte skriva mer...! Om jag börjar gråta kommer jag att förstöra datorn...Den får ju inte bli blöt....!!   

//Peppis   

Presentation


Hej hej! Kul att du tog din tid och titta in på min blogg! Mina allra största intressen är hästar och musik, så det är mest det mina inlägg handlar om. Men självklart skriver jag om livet i allmänhet! Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser DU min blogg?
 ...den är intressant
 ...du skriver bra inlägg
 ...du lägger upp många bilder
 ...du skriver om hästar
 ...jag känner dig och vill vara snäll
 ...du uppdaterar ofta
 ...jag läser inte din blogg

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards